۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۶
کد خبر: ۲۱۳۷۸۴
عضو ارشد حزب الله لبنان:

مقاومت هراس و وحشت را بر شهرک‎نشینان انداخته است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان تاکید کرد که موشک‌های مقاومت اسلامی بیش از 5 میلیون شهرک نشین را به ترس و لرز انداخته و آنان را به پناهگاه‌ها کشیده است.
شيخ نبيل قاووق نايب رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام نبیل قاووق، معاون رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسمی که از سوی این حزب در منطقه عیتیت برگزار شد با انتقاد از حمایت‌های برخی کشورهای عربی و غربی از رژیم صهیونیستی در تجاوز به نوار غزه، گفت: برخی کشورهای عربی و غربی همانگونه که رژیم صهیونیستی را به تجاوز به جنوب لبنان ترغیب کردند امروز از تجاوز این رژیم به نوار غزه حمایت می‌کنند.

 

وی افزود: آنچه امروز در نوار غزه در حال وقوع است نشانگر آن است که رژیم صهیونیستی همچنان دشمن اول و آخر امت اسلامی بوده و تحرکات گروه‌های تروریستی نیز در راستای منافع این رژیم است.

 

این عضو ارشد حزب الله لبنان با بیان اینکه تنها محور مقاومت اسلامی در لبنان و فلسطین بود که توانست جلوی تجاوزهای بیشتر اشغالگران صهیونیست را بگیرند، بیان کرد: مقاومت اسلامی کاری کرده است که بیش از پنج ملیون شهرک نشین صهیونیست با ترس و لرز به پناهگاه‌های خود فرار کنند.

 

حجت الاسلام قاووق، همه شهرها و مناطق اشغالی از سوی رژیم صهیونیستی را در تیررس موشک‌های مقاومت اسلامی برشمرد و گفت: استراتژی مقاومت با تغییر معادلات در خاورمیانه توانسته است به مقابله با رژیم صهیونیستی بپردازد.

 

وی با تاکید بر سربلند بودن مقاومت اسلامی فلسطین در روزهای اخیر و ضربه های آن به جناتکاران صهیونیست، تصریح کرد: مقاومت در حال حاضر از بالاترین سطح توانایی و قدرت برخوردار است و رژیم صهیونیستی راهی جز پذیرفتن شروط و خواسته های مقاومت ندارد.

 

قاووق ادامه داد: مقاومت اسلامی فلسطین و لبنان مانند پازل یکدیگر را تکمیل می‌کنند. پیروزی مقاومت در فلسطین به منزله پیروزی مقاومت در لبنان است و به همین دلیل حزب الله نیز با همه توان از ملت فلسطین حمایت می‌کند./983/ب902/د

ارسال نظرات