۱۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۲۱۲۷۲۳

عرضه نرم افزارهای قرآنی در نمایشگاه قرآن و عترت قم

خبرگزاری رسا ـ موسسه قرآن و عترت نور فاطمه زهرا(س) اقدام به عرضه ده ها عنوان بسته نرم افزاری قرآنی با تخفیف ویژه در نمایشگاه قرآن و عترت استان قم کرده است.
نرم افزار،سي دي

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ستاد خبری دومین نمایشگاه قرآن و عترت استان قم، موسسه قرآن و عترت نور فاطمه زهرا(س) غرفهای را در طبقه سوم مجتمع ناشران، محل برگزاری این نمایشگاه در اختیار دارد.


در غرفه این موسسه قرآنی انواع کتابها، نرم افزارها و سخت افزاری قرآنی عرضه شده است.


از جمله این محصولات میتوان به قلم قرآنی هوشمند بصیر با ویژگیهایی همچون صدای قاریان بین المللی، آموزش احکام، صحیفه سجادیه، جزء 30 برای کودکان، ادعیه و زیارات و امکان ضبط صدا و پشتیبانی از حافظه های جانبی اشاره کرد.


در این غرفه همچنین فلش کارت های مخصوص حفظ قرآن و نیز نرم افزار قرآنی ترنم وحی 2 با تخفیف ویژه عرضه می شوند.


30 درصد تخفیف در فروش کتاب و نرمافزارهای گوناگون از جمله ده ها نرم افزار اسلامی و قرآنی مانند مفاهیم قرآن، صحیفه سجادیه، تفسیر قرآن و نقد صحیح بخاری هم توسط موسسه نور فاطمه زهرا(س) در دومین نمایشگاه قرآن و عترت استان قم در نظر گرفته شده است.


دومین نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت قم به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و با همکاری شهرداری، مجتمع ناشران، تعاونی و اتحادیه ناشران، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و دیگر نهادهای استان و با حضور ناشران، هنرمندان و موسسات مختلف، از 12 تیرماه در مجتمع ناشران قم آغاز به کار کرده و تا 22 تیر هر شب از ساعت 21:30 تا 2 بامداد میزبان علاقمندان خواهد بود./993/

 

ارسال نظرات