۱۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۲۱۲۵۸۲
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان:

سرمایه اصلی حوزه تفکر، خلاقیت دانش و تجربه نیروی انسانی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام قطبی در آیین معارفه جمعی از مسؤولان ارشاد اصفهان گفت: نیروی انسانی سرحلقه و هسته مرکزی برای دستیابی به اهداف سازمانی است.
حجت الاسلام قطبي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام  محمد قطبی مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان، ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه رییس اداری مالی، رییس اداره فرهنگی و مسؤول دفتر برنامه ریزی و تحول اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: نیروی انسانی سرحلقه و هسته مرکزی برای دستیابی به اهداف سازمانی است.

 

وی در ادامه این آیین تصریح کرد: واقعیت این است که سرمایه اصلی حوزه تفکر، خلاقیت دانش و تجربه نیروی انسانی است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: تعامل بین بخشی در معاونت ها و زیر مجموعه ها ی مختلف اداره کل الزامی است و مهم ترین زمینه برای ارتقا و دستیابی به اهداف سازمانی است.

 

 وی ضمن آرزوی موفقیت برای همکارانی که تودیع و معارفه شدند، اظهار داشت: امیدوارم در دوسوم باقی مانده ماه مبارک رمضان همه ما بتوانیم بهره و فیض لازم از این سفره برکت الهی راکسب نماییم.

 

در این آیین طی حکم های جداگانه، مهدی براتی به عنوان رییس امور اداری اداره کل، رضا مهندسی به عنوان رییس اداره امور فرهنگی و احسان مشکلانی به عنوان رییس دفتر برنامه ریزی و تحول اداری اداره کل منصوب شدند.

 

لازم به ذکر است این آیین ظهر امروز (چهارشنبه 18 تیرماه ) با حضور جمعی از مسؤولان و کارشناسان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برگزار شد./939/پ203/ب

ارسال نظرات