۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۰۳:۲۶
کد خبر: ۲۱۲۱۷۳

هشتمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز آغاز به کار کرد

خبرگزاری رسا ـ هشتمین نمایشگاه قرآن و عترت در اهواز با حضور آیت الله سید علی شفیعی آغاز به کار کرد.
افتتاح هشتمين نمايشگاه قرآن و عترت اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، هشتمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز، شامگاه یک شنبه، 15 تیرماه، با جضور آیت الله سید علی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، همایون قنواتی، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد خوزستان، مردم و مسؤولان استانی در محل موزه هنرهای معاصر آغاز به کار کرد.

در ابتدای این مراسم همایون قنواتی، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، در سخنانی با تأکید بر اهمیت توجه به مسأله تدبر در قرآن اظهار داشت: انسان با تدبر در قرآن می تواند مسیر زندگی خود را انتخاب کند.

وی با بیان این که درستکار بودن انسان و یا خطاکار بودن او را می توان با توجه قرآن فهمید، اظهار داشت: قرآن به دل انسان طهارت و پاکی می بخشد.

در بخش دیگری از این مراسم، آیت الله سید علی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آیه «ان هذا القرآن یهدی للتی هی اقوم» اظهار داشت: راه علم و هدایت در قرآن نهفته است و این کتاب آسمانی رحمتی برای همه انسان هست.

گفتنی است، هشتمین نمایشگاه قرآن کریم در اهواز از 15 تیرماه آغاز به کار کرده است و به مدت یک هفته در محل موزه هنرهای معاصر به کار خود ادامه خواهد داد.

بازدید کنندگان از این نمایشگاه می توانند با تخفیف 40 درصدی اقدام به خرید جدیدترین کتاب های دینی، مذهبی و محصولات فرهنگی مورد نظر خود کنند.

در این نمایشگاه بیش از 50 غرفه با موضوعات قرآنی، عفاف و حجاب، محصولات نرم افزاری، کتاب های نفیس دینی و قرآنی، تابلوهای قرآنی، کارگاه های نقاشی، خوشنویسی، صنایع دستی و هنرهای تجسمی، رسانه ها، شهدا فعالیت دارند.

برپایی نشست های تخصصی قرآن، برپایی شب شعر قرآنی، برپایی همایش قرآن و خانواده، برگزاری یادواره شهدای قرآنی و برپایی جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) از جمله برنامه های تدارک دیدده شده جهت اجرا در حاشیه این نمایشگاه است.

همچنین ساعت کاری هشتمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز از ساعت 18 تا 23 اعلام شده است./9464/پ203/ب2

ارسال نظرات