۰۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۲۱۰۳۸۲

ثبت 6 موقوفه در شهرستان لنجان

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لجان، گفت: طی سه ماهه گذشته بالغ بر 6 وقف جدید در این شهرستان به ثبت رسیده است.
وقف

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام محمدرضا ترحمی رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان، اظهار داشت: طی سه ماهه گذشته بالغ بر 6 وقف جدید به ثبت رسیده است.

 

 

وی تصریح کرد: موقوفه حاج رجبعلی ملکی به ارزش بیش از 70 میلیارد ریال و موقوفه خدامراد ملکی که ایجاد اعیانی سرای سالمندان به ارزش بالغ بر 40 میلیارد ریال برخی از این موقوفات ثبت شده است.

 

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان به دیگر موقوفه اشاره نمود و ادامه داد: وقف 150 مترمربع عرصه به اررش یک میلیارد و 500 میلیون ریال جهت توسعه مسجد و حسینیه ورنامخواست دیگر موقوفه ثبت شده در سامانه است.

 

 

وی با بیان این که دیگر خیر نیک اندیش حاج حسن قلعه قاسمی عرصه و اعیان خود را با مساحتی بالغ بر 400 مترمربع جهت بهره برداری مجموعه فرهنگی مذهبی وقف کرده گفت: ارزش ریالی این موقوفه بالغ بر پنج میلیارد ریال برآورد شده است.

 

 

حجت الاسلام ترحمی با بیان این که خوشبختانه در شهرستان لنجان مردم شهید پرور و مؤمن و متعهدی زندگی می کنند، افزود: خانواده شهدا که خود بزرگترین واقفان جامعه ما می باشند بار دیگر با گذشتن از مال خود، ایثارو گذشت را به جوانان یادآور شدند.

 

 

وی متذکر شد: پدر شهید باغبانی 400 متر عرصه به ارزش بیش از 6 میلیارد ریال را جهت احداث مجموعه فرهنگی مذهبی تجاری وقف کرد.

 

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان دیگر وقف انجام شده در این شهرستان را می توان وقف 3225 متر مربع زمین از سوی شرکت عمران عنوان کرد و بیان داشت: این موقوفه با نیت حمایت از انجمن بیماران کلیوی به ارزش 12 میلیارد تومان وقف شده است./939/پ203/ب4

ارسال نظرات