۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۲۰۹۸۶۵

ویژه نامه «مسجد شناخت» منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ ویژه نامه فرهنگی، آموزشی و ترویجی «مسجد شناخت» به همت دفتر مطالعات و پژوهش های مرکز رسیدگی به امور مساجد منتشر شد.
ويژه نامه مسجد شناخت

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از محراب، پرتال مرکز رسیدگی به امور مساجد، ویژه نامه فرهنگی، آموزشی و ترویجی «مسجد شناخت» به همت دفتر مطالعات و پژوهش های مرکز رسیدگی به امور مساجد منتشر شد.

 

گفتنی است سیمای مسجد در قرآن و روایات اسلامی، گزیده فرمایشات امام رحمةالله علیه و رهبری درباره مسجد، نقش مسجد در مقابله با جنگ نرم، مسجد طراز نظام اسلامی، مهندسی تمدن اسلامی، نقش مسجد در پیروزی انقلاب، نقش سیاسی مساجد در زمان پیامبر صلی الله علیه و آله و زمان حاضر و مسجد رسانه بدون مرز برخی از مطالبی است که توسط محققین و مولفین این ویژه نامه به رشته تحریر در آمده است.   

 

همچنین با توجه به نام گذاری سال نود و سه با عنوان «مسجد، کودک و نوجوان» مجموعه مقالاتی با این محور منتشر شده است. زندگی معنوی خانواده در سایه مسجد، راهکارهای جذب کودکان و نوجوانان به مسجد، بایسته های رفتار امام جماعت در برخورد با کودکان و و نوجوانان، سیره پیامبر صلی الله علیه و آله در برخورد با کودکان، بازشناسی کارکردهای مسجد در حوزه خانواده، نقش والدین در انس کودکان با مسجد و نقش مسجد در شکل گیری هویت اجتماعی نوجوانان و جوانان از جمله این مقالات است.

 علاقمندان می توانند صفحات این نشریه را اینجا دانلود نمایند./959/د102/ق

ارسال نظرات