۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۲۰۹۰۰۳
استاد حوزه علمیه آمل:

ایستادگی و مقاومت رمز عزت و عظمت ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه آمل با تاکید بر این که امروز تداوم انقلاب به تبعیت از ولایت و رهبری است، گفت: مسؤولان باید سعی کنند دستاوردهای انقلاب را به مردم معرفی کنند و مسأله دیگر که باید مورد توجه آنان قرار گیرد.
امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه علمیه آمل، امروز در دیدار جمعی از مدیران بخش های دابو دشت و دشت سر به ولایت مداری ملت ایران اشاره کرد و گفت: 25 سال پس از رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی، قشرهای مختلف به ویژه جوانان و فرزانگان دنیای اسلام کنجکاوانه و مشتاقانه به دنبال آگاهی بیشتر از پدیده مردم سالاری دینی، نظریه ولایت فقیه و دیگر مسائل انقلاب اسلامی هستند.

 

استاد حوزه علمیه آمل ادامه داد: افکار عمومی جهان اسلام بیشتر از گذشته مشتاق است تا ماهیت و حقیقت حکومتی را که آماج این حملات بی سابقه و مستمر است را بشناسد و رمز ایستادگی و موفقیت های آن را درک کند.

 

وی با تاکید بر این که اجتماع پر شور و شعور ملت ایران در سالروز ارتحال امام راحل حامل یک پیام بزرگ برای مستکبران غرب و مدعیان دروغین حقوق بشر بالاخص آمریکا جنایتکار و رژیم جعلی صهیونیستی است، تصریح کرد: آن حضور پرشور و بی نظیر تجدید میثاق با معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران، شهدا و تجدید بیعت با ولی امر مسلمین جهان بود.

 

حجت الاسلام تقی زاده با بیان این ملت بزرگ ایران اسلامی با همان اعتقادات و باورهای زمان امام راحل امروز همان گونه پشتیبان ولی فقیه زمان هستند، تصریح کرد: ملت ایران همواره ثابت و استوار بر آرمان های والای خود ایستاده است و ذره ای از آن باورها کم و کوتاه نگردیده است.

 

استاد حوزه علمیه آمل، بیان داشت: اگر آن روز بزرگ مردم ورامین در حمایت از ولی فقیه خود بر تن کفن پوشانده اند و بیداری های اسلامی نشأت گرفته از قیام خونین پانزده خرداد است امروز همه مردم ایران در همه جهان کفن پوش خواهیم شد و مشت محکم بر دهان یاوه گویان عالم خواهیم زد.

 

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد انتخابات، تصریح کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب برگزاری 32 انتخابات در 35 سال گذشته آن هم با مشارکت بالا و تحسین برانگیز ملت و حضور پر شور ملی در راهپیمایی 22 بهمن و روز قدس از دیگر واقعیت های جذاب ایران برای افکار عمومی خارجی است.

 

حجت الاسلام تقی زاده ادامه داد: ما به این گونه مسائل عادت کرده ایم و عظمت و اهمیت آن ها به چشم مان نمی آید اما این حقایق زیبا، برای ناظران جهانی و مردم دیگر کشورها پرسش برانگیز و بسیار خیره کننده است.

 

وی در رابطه با تداوم اندیشه‌های امام خمینی(ره) و تداوم راه انقلاب، خاطرنشان کرد: نخستین راه تداوم انقلاب تکیه بر مذهب و ارزش‌های دینی و اسلامی بوده و انقلاب اسلامی ما انقلاب ارزش‌ها است که نادیده گرفتن ارزش‌های دینی و اسلامی کشیدن خط قرمز روی انقلاب است.

 

امام جمعه دابو ودشت سر با اشاره به این که مردم از ما ارزش‌های اسلامی، مذهب و دین را می‌خواهند، ادامه داد: تبعیت از ولایت فقیه و رهبری صادقانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب باید مدنظر قرار بگیرد و ما باید اندیشه های امام راحل را در اندیشه های رهبر معظم انقلاب دنبال کنیم هر راهی غیر از این باشد انحراف است.

 

حجت الاسلام تقی زاده با تاکید بر این که امروز تداوم انقلاب به تبعیت از ولایت و رهبری است، خاطرنشان کرد: مسؤولان باید سعی کنند دستاوردهای انقلاب را به مردم معرفی کنند و مسأله دیگر که باید مورد توجه آنان قرار گیرد این است که با انگیزه به مردم خدمت کنند./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات