۱۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۲۰۸۵۲۲
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

امام خمینی تفکر شیعه را در جهان احیاء کرد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین جباری با بیان این که امام راحل تفکر شیعه را در جهان احیاء کرد، گفت: امروز شیعه با تکیه بر اندیشه های ناب امام راحل در جهان عزت و عظمتی دو چندان دارد.
حجت الاسلام و المسلمين سيد صابر جباري نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

حجت الاسلام والمسلمین سید صابر جباری، نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر با تسلیت سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل افزود: اندیشه امام خمینی(ره) راه‌ حل‌ مشکلات امروز جامعه اسلامی است تا با تکیه بر اسلام بر کفر و استکبار پیروز شوند.

 

وی ادامه داد: بزرگداشت سالگرد ارتحال امام راحل راهی برای تجدید پیمان و بیعت مجدد با این امام بزرگوار، رهبری و شهدا است و امروز دوباره با ایشان تجدید میثاق می‌کنیم و می‌گوییم که به ولایت فقیه پایبند هستیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین جباری با اشاره به این که امام راحل تفکر شیعه را در جهان زنده کرد و به همه مسلمانان جهان درس آزادی و آزادگی داد تا از زیر بار سلطه رها شوند، ادامه داد: امروز بسیاری از کشورهای آزاده جهان با الگو گیری از نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب ما به پیروزی های مختلف دست یافته اند.

 

وی با بیان این که امام راحل از هیچ تهدیدی هراسی نداشت، یادآور شد: امام بزرگوار تنها در راه خدا گام برمی‌داشت به همین خاطر توانست انقلابی فراموش نشده را در تاریخ اسلام رقم بزند.

 

امام جمعه بهشهر ادامه داد: امام راحل مرد بزرگی بود که در برابر شرق و غرب سر فرود نیاورد و در هشت سال دفاع مقدس نیز بسیج همه نیروها با رهبری این امام بزرگوار موجب اقتدار نظام شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین جباری گفت:‌ امروز نظام ما به عنوان پایگاه اسلام خواهی در منطقه است و گام به گام در جهت رشد و بالندگی بیشتر گام بر می دارد و ما نیز باید بیش از گذشته در جهت انتقال آرمان های امام راحل به نسل جدید تلاش کنیم.

 

وی با بیان این که امام راحل همواره بر مسأله وحدت در جامعه تأکید داشتند، خاطر نشان کرد: وحدت مهم ترین عامل اقتدار همه جانبه است که همه ما باید در این راستا حرکت کرده و مسؤولان فرهنگی و پژوهشگران در حوزه و دانشگاه نیز به تفکرات امام راحل و تحقیق در این زمینه توجه بیشتری داشته باشند./ 1317/ت302/ب1

ارسال نظرات