۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۱
کد خبر: ۲۰۸۰۳۸
استاد حوزه علمیه آمل:

ترویج فرهنگ مقاومت زمینه ساز ایستادگی در برابر استکبار است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه آمل ترویج فرهنگ مقاومت را از دستاوردهای ارزنده انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: تنها راه ایستادگی در مقابل جبهه ضدبشری استکبار، استمرار تفکر و مبارزه با این جبهه است.
امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه علمیه آمل، شنبه شب در جمع مردم دابو و دشت سر آمل با بیان این که  تنها راه ایستادگی در مقابل جبهه ضدبشری استکبار، استمرار تفکر و مبارزه با این جبهه است، گفت: ترویج فرهنگ مقاومت از دستاوردهای ارزنده انقلاب اسلامی است که اگر می خواهیم نجات پیدا کنیم باید در مقابل استکبار ایستادگی کرده و در این راستا ثابت قدم باشیم.

 

وی با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رهبر معظم انقلاب، بیان داشت: با اشاره به لزوم توجه جدی مجلس شورای اسلامی و دولت در تدوین برنامه ششم به سه اولویت اقتصاد مدیریتی، فرهنگ انقلابی و دینی و ادامه روند پر شتاب بر پیشرفت های علمی بوده  که باید به آن توجه شود.

 

استاد حوزه علمیه آمل تاکید کرد: راه حل  مشکلات اقتصادی و سیاسی کشورمان را نمی توانیم در بیرون از مرز پیدا کنیم  هر چه بوده در خود ایران است، خاطرنشان کرد: علاج واقعی مشکلات در درون کشور و تکیه بر ظرفیت ها و توانمندی های کشور است.

 

حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که هر زمانی ما به این جوانان اندیشمند رو آوردیم و باور داشتیم موفق بودیم، ادامه داد: امیدواریم اعضای مکرم، نخبگان، وکیلان و منتخبان مردم ایران عزیز با شنیدن این صحبت ها مسیر پیشرفت این مردم عزیز را آماده کنند.

 

عضو بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء با تاکید بر این که مدیریت جهادی تنها شامل حال دولت نیست، گفت: همه ما باید سعی کنیم در کنار هم این مشکل را حل کنیم و همه اقشار جامعه در این راستا مسؤولیت دارند.

 

وی با اشاره به تاکیدات ارزنده رهبر معظم انقلاب پیرامون توجه به فرهنگ، بیان داشت: منظور از فرهنگ فرهنگِ انقلابی و دینی و ایجاد فرهنگی برای مبنای ارزش های اسلامی است و وای به حال روزی که ارزش های خود را از دست بدهیم.

 

این استاد حوزه علمیه آمل با اشاره به این که یک روزی سخن از آزادی شده متأسفانه دیدیم که شلوارها کوتاه شده، لباس ها کوتاه شده، روسری ها کوچک شده و جامعه مان به طرف فساد رفته که آن مسیر فرهنگی نیست، تصریح کرد: مسیر فرهنگی همان اسیری است که در بند صدام عرض کرده تا حجابتان را رعایت نکنید با شما مذاکره نمی کنم.

 

حجت الاسلام تقی زاده، افزود: دشمنان از همه ابزارها برای نفوذ فرهنگی بهره می گیرند که باید با گسترش فرهنگ انقلابی و اسلامی در راستای مقابله ارزنده با آنان تلاش والایی داشته باشیم.

 

عضو بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء  با بیان این که مهم ترین نیاز دنیای اسلامی روی آوردن به اندیشه، فکر، بصیرت و شناخت حقیقی جبهه دشمنان امت اسلامی است، گفت: امروز حرف اول جهان اسلامی باید وحدت باشد و اگر خدایی ناکرده کشورهای اسلامی به جهان استکبار روی می آورند به عده ای از کشورهایی همانند عراق، ایران، سوریه، لبنان و فلسطین و امروز دارند بارها عرض می کنند که چرا سوریه و ما می گوییم که سوریه پیشانی ما است.

 

استاد حوزه علمیه آمل با تاکید بر اینکه ما باید از سوریه، لبنان و فلسطین حمایت کنیم و فریب نقشه های دشمنان را نخوریم، ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند که استکبار از این مسائل ناراحت و عصبانی است، به همین عصبانیت باش و بمیر.

 

وی، ادامه داد: شیخ نشینان کشور های عربی کاسه ی داغ تر از آش نباشند و بیایید از هم کیش های خود حمایت کنید و همانند ایران در مقابل این دولت غاصب و جعلی بایستید و همانند ما شعار با عزت مرگ بر اسرائیل را بر زبان بیاورید ./1314/پ202/ی

ارسال نظرات