۰۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۲۰۷۸۳۵
امام جمعه نکا:

تداوم و استمرار راه امام راحل در گرو تبعیت از رهبر انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نکا گفت: تداوم و استمرار راه امام راحل در گرو تبعیت محض از رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام لائيني، امام جمعه نکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لایینی، امام جمعه نکا امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان در مصلی نکا افزود: مدیریت جهادگونه امام راحل با تکیه بر ایمان به خدا و اخلاص در عمل باید در دستور کار همگان در نظام جمهوری اسلامی ایران باشد تا موفقیت بدست آید.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: تبیین آرمان های امام راحل و بصیرت افزایی مهم ترین وظیفه همگان در جامعه است تا با افزایش بصیرت جامعه را از بن بست ها نجات دهیم.

 

خطیب جمعه نکا با تاکید بر افزایش بصیرت و ولایتمداری در جامعه اظهار داشت: توجه به آرمان ها و اندیشه های بلند امام راحل و اطاعت پذیری از رهبر معظم انقلاب اسلامی مهم ترین عامل در برون رفت از مشکلات و نارسایی های فرهنگی ایجاد شده از سوی دشمنان است.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی با بیان این که سوم شعبان میلاد باسعادت امام حسین(ع) که کشتی نجات است و همچنین روز پاسدار که برکات امروز مرهون فداکاری شهدا و ایثارگران است و چهارم شعبان سالروز تولد حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) و روز جانباز از جمله روزهای با برکت اسلام و انقلاب است که باید در بزرگداتش آن تلاش کنیم.

 

وی با گرامیداشت 14 خرداد سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل و قیام 15 خرداد سال 42 گفت: 14 خرداد یکی از روزهای غمبار برای ملت ایران است که رهبر و مرجع نظام اسلامی و ملت ایران در این روز به لقای الهی پیوست.

 

امام جمعه نکا همچنین سالروز انتخاب مقام معظم رهبری به عنوان نعمت عظیم هستی و ولی امر مسلمین را تبریک گفت و افزود: مقام معظم رهبری نشان دادند که خلف شایسته و اصلح امام خمینی(ره) هستند و اینجا جایی است که استکبار برای آن حساب باز کرده است و باید با بصیرت همه جانبه آماده در میدان باشیم.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی در پایان با سفارش خود و نماز گزاران به تقوای الهی گفت: ماه شعبان و نماز جمعه، بهترین موقعیت برای برداشت محصول تقوا است که با توجه به آیات الهی انسان باتقوا از گناه دور شده و با ترک گناه می‌تواند از آتش جهنم دور و ایمن شود./1317/پ202/ب

ارسال نظرات