۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۲۰۴۹۳۸
در حمایت از مواضع امام جمعه سنقر برگزار می شود؛

راهپیمایی اعتراض آمیز مردم سنقر در پی انتصاب فرماندار این شهر

خبرگزاری رسا ـ مردم ولایتمدار شهرستان سنقر در حمایت از مواضع امام جمعه این شهر مبنی بر اعتراض به انتصاب فرماندار این شهر جمعه این هفته راهپیمایی می کنند.
راهپيمايي اعتراض آميز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، راهپیمایی اعتراض آمیز در حمایت از مواضع  حجت الاسلام برقراری امام جمعه شهرستان سنقر و کلیایی، در خصوص انتصاب فرماندار جدید این شهرستان بعد از نماز جمعه این هفته با حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.


گفتنی است، چند روز پیش طی حکمی از سوی استاندار کرمانشاه جلیل بالایی به عنوان فرماندار جدید شهرستان سنقر و کلیایی منصوب شد، قرار بود مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان برگزار شود که اعلام شد این مراسم به دلیل مخالفت محبی، نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی لغو شده است.


روز گذشته نیز حجت الاسلام برقراری امام جمعه شهرستان سنقر در واکنشی شدید نسبت به این انتصاب اظهار داشت: ما همیشه و در همه عرصه ها از برنامه های دولت حمایت کرده ایم اما وقتی ببینیم که دولت بر خلاف اصول دینی و اسلامی عمل می کند مانع آن می شویم.

 

وی تأکید کرد: خدا را شاکریم در عصری زندگی می کنیم که سایه بزرگ انقلاب اسلامی بر آن حاکم است و مسؤولانی در این کشور خدمت می کنند که در مسیر انقلاب حرکت می کنند و باعث پا برجا ماندن آن هستند.

 

حجت الاسلام برقراری گفت: دولت می گوید هر کس می خواهد انتقاد کند با شناسنامه انتقاد کند، اما این حرف درستی نیست چرا که شناسنامه ما فقط ولایت است، این حرف یعنی اگر مراجع تقلید ما حرفی می زنند بدون شناسنامه است و قبول نیست، بعضی از مواقع در دولت مواضعی گرفته می شود که این واقعا برای حکومت اسلامی نگران کننده است.

 

حجت الاسلام برقراری ادامه داد: به طور مثال در نمایشگاه کتاب تهران گفتند اجازه دهید هر تفکر و فکری روی کاغذ بیاید، اما چرا باید حرف هایی که برخلاف قرآن و امت اسلامی است روی کاغذ بیاید؟ از طرفی اگر کسی در این بابت انتقاد کند ننگ افراطی را به او نسبت می دهند، چرا وقتی نوبت به شما می رسد همه ارزشی می شوند و کسانی در این پست و مقام قرار می گیرند که از شیر و خورشید حمایت می کنند، در حالی که امام(ره) فرمودند: این آرم شیطان است.



وی تصریح کرد: ما نباید اجازه دهیم ارزش های انقلاب نابود شود، همانگونه که رهبر معظم انقلاب می فرماید که امامان جمعه ما صاحبان این انقلاب اند؛ من به عنوان یک طلبه ای که جزو هیچ جناحی نیستم لازم می دانم و وظیفه دارم که تذکراتی بدهم.



حجت الاسلام برقراری در ادامه افزود: درحدیثی این چنین روایت شده است که باقی ماندن در عمل سخت تر از خود عمل است. اگر ما بخواهیم این حدیث را برای انقلاب اسلامی تحلیل کنیم معنای آن این است که انقلابی ماندن سخت تر از وقوع انقلاب است.


حجت الاسلام برقراری گفت: من از این آقایی که قرار است منصوب شود مطالبی دارم که فعلا آن را بیان نمی کنم، اما اگر دولت بخواهد پا فشاری کند و او را به این شهرستان تحمیل کند مسائل را افشا خواهم کرد. 


گفتنی است در این راستا راهپیمایی مردمی حمایت از مواضع امام جمعه شهرستان سنقر و کلیایی بعد از نماز جمعه این هفته 19 اردیبهشت جاری با حضور اقشار مختلف این شهرستان برگزار می شود طی آن مردم شهرستان سنقر مخالفت خود با انتصاب عناصر فاقد صلاحیت مدیریت در دستگاه های اجرایی نظام را ابراز خواهند کرد./967/پ202/ج

ارسال نظرات