۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۵
کد خبر: ۲۰۴۶۴۸

تصمیم یهودیان افراطی برای یورش دسته جمعی به مسجدالاقصی

خبرگزاری رسا ـ سازمان‎های تندرو یهودی فردا سه شنبه با هدف حاکمیت کامل بر مسجد الاقصی و حمله آزادانه و بدون مانع آنان به این مسجد، راهپیمایی گسترده‎ای به راه می‎اندازند.
فلسطين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، در پی سکوت مجامع بین المللی و کشورهای عربی و مسلمان دربرابر جنایت های رژیم صهیونیستی علیه مسجدالاقصی،سازمان های تندرو یهودی از سازماندهی یک راهپیمایی گسترده در روز سه شنبه به سمت مسجد الاقصی خبر دادند.

 

بر حسب اطلاعیه ای که سایت های اطلاع رسانی وابسته به این سازمان ها منتشر کرده اند، این راهپیمایی که قرار است فردا سه شنبه از منطقه "باب الخلیل" آغاز و در "باب المغاربه" به پایان برسد، با هدف یورش دسته جمعی به مسجد الاقصی و برپایی آیین تلمودی و جشن های خاص این مناسبت در دروازه های مسجد الاقصی سازماندهی شده است.

 

در این اعلامیه آمده است: مهمترین هدف این راهپیمایی تحقق حاکمیت کامل رژیم صهیونیستی بر مسجد الاقصی و حمله آزادانه و بدون مانع آنان به این مسجد و  ادای مراسم مذهبی تلمودی در آن است.

 

فعالان فلسطینی مسجد الاقصی، برای مقابله با این یورش مردم را به احتیاط و حضور پرشور در مسجد در طول ساعات روز سه شنبه و اعتکاف شبانه در مسجد فراخوانده تا جلو هتک حرمت شهرک نشینان به مسجد الاقصی گرفته شود./982/ب101/د

 منبع: تقریب

ارسال نظرات