۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۲۰۳۴۶۱
آیت الله باریک بین:

سپاه پاسداران بازوی توانمند ولایت فقیه است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان قزوین به نقش مهم و تاثیر گذار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کشور اشاره کرد و گفت: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان بازوی توانمند ولایت فقیه است و خود را برای هر نوع مأموریتی آماده کرده است.
آيت الله باريک بين، نماينده ولي فقيه در قزوين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هفته عقیدتی ظهر امروز هفتم اردیبهشت جمعی از فرمانده‌هان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان قزوین و کارکنان عقیدتی سپاه استان با آیت الله هادی باریک بین، نماینده ولی فقیه در استان قزوین دیدار کردند.

در این دیدار که در سالن اجتماعات شهید باریک بین برگزار شد آیت الله باریک بین به نقش مهم و تاثیر گذار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کشور اشاره کرد و گفت: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان بازوی توانمند ولایت فقیه است و خود را برای هر نوع مأموریتی آماده کرده است.

امام جمعه قزوین افزود: سپاه نهادی است در جهت پیاده کردن اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی که آرمانی بزرگ و مقدس دارد.

نماینده قزوین در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با درس آموزی از حماسه عاشورا آن اهداف مقدس را خط مشی اصلی خود قرار داد و برای حفاظت و نگهبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی خود را آماده کرده است.

وی با اشاره به حضور موثر و حماسه آفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: این نیروی ارزشمند امروز در تمام عرصه‌های مختلف نقش مهمی داشته و حماسه آفرینی نیروهای مخلص سپاه در دوران 8 سال دفاع مقدس همیشه در اذهان این ملت  ماندگار و فراموش نشدنی است.

آیت الله باریک بین ادامه داد: امروز در تشکیلات سپاه  از نیروهای مخلص و معتقد به ولایت، معتقد به مبانی اسلامی و بهره گیری از سال‌ها تجربه، تخصص و کارآمدی امروز به صورت مجموعه ای ارزشمند در خدمت ملت ایران است.

نماینده ولی فقیه در قزوین به اقتدار نیروهای مسلح کشور در برابر تهدیدات دشمنان اشاره کرد و بیان داشت: نیروهای مسلح ما سپاه، ارتش، بسیج، نیروی انتظامی همواره برای حفظ نظام اسلامی و حکومت اسلام ناب محمدی(ص) آماده هستند و در برابر تهدیدات دشمنان با قدرت ایستاده و از کشور دفاع خواهند کرد..

امام جمعه قزوین در پایان با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری گفت: همه ما باید کتاب‌های این شهید عالی مقام را مطالعه کرده و مطالب آن را در جامعه ترویج دهیم.

در ابتدای این دیدار سردار سالار آبنوش، فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین درباره با سالروز تاسیس سپاه گفت: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تحت حمایت و پشتیبانی رهبر معظم انقلاب و حمایت ملت ایران اسلامی در برابر همه تهدیدات دشمنان با اقتدار ایستاده است.

در پایان این دیدار حجت الاسلام علی معبودی، نماینده ولی فقیه در سپاه استان نیز به هفته عقیدتی اشاره کرد و ابراز داشت: در این هفته برنامه‌های مختلفی برای فرمانده‌هان سپاه استان تدارک دیده شده است.

حجت الاسلام معبودی در پایان گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با طرح شبهات در مسایل دینی اعتقاد نسل نوجوان و جوان ما را مورد هدف قرار داده است که هوشیاری در این زمینه لازم است مورد توجه قرار گیرد./955/پ202/ب

ارسال نظرات