۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۲۰۳۴۴۷

اعزام استادان حوزه علمیه زنجان به اردوی زیارتی و سیاحتی

خبرگزاری رسا ـ اردوی زیارتی و سیاحتی اساتید حوزه های علمیه زنجان به مناسبت گرامی داشت هفته معلم و مقام استاد به همراه خانواده برگزار شد.
اعزام استادان حوزه علمیه زنجان به اردوی زیارتی و سیاحتی

حجت الاسلام علی ناصر، معاونت تهذیب و تبلیغ مرکز مدیریت حوزه های علمیه زنجان و عضو شورای استانی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، از برگزاری اردوی یک روزه زیارتی و سیاحتی اساتید حوزه های علمیه زنجان خبر داد و گفت: این اردوی زیارتی و سیاحتی به مناسبت گرامی داشت مقام اساتید در آستانه روز شهادت استاد مرتضی مطهری دیروز برگزار شد.

وی در ادامه با اشاره به اهداف برگزاری این اردوی زیارتی و سیاحتی اظهار داشت: یکی از اهداف برگزاری این اردوی یک روزه که از سوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه زنجان برگزار شد، استراحت اساتید و یک مسافرت کوتاه مدت و فشرده بود که با برنامه های متنوعی همراه شد و البته یکی از برزگ ترین اهداف برگزاری آن حضور اساتید در کنار خانواده ها و گذراندن ساعاتی خوش به همراه جمع صمیمی خانواده بود.

معاونت تهذیب و تبلیغ مرکز مدیریت حوزه های علمیه زنجان در ادامه با بیان اهمیت احترام به استاد تصریح کرد: بی شک یکی از بزرگ ترین وظایف شاگردان در برابر اساتید تواضع و احترام به آنها و تشکر و سپاسگزاری برای علم آموزی از محضر آنها است که گاها با دادن هدیه ای علاقه خود را نشان می دهند و ما نیز این سفر یک روزه را از سوی تمامی طلاب به اساتید هدیه دادیم.

حجت الاسلام ناصر در ادامه خاطر نشان کرد: در ابتدای این سفر معنوی با حضور در حرم امام راحل همه اساتید به مقام شامخ ایشان ادای احترام کردند و سپس با بازدید از کاخ سعد آباد بسیاری از آنها که در دوران انقلاب حضور فعالی در صحنه انقلاب داشتند به مرور خاطرات پرداختند.

وی در ادامه به حضور اساتید در حرم مطهر حضرت معصومه (س) اشاره کرد و گفت: برای کسب فیض نیز در ادامه سفر عازم شهر مقدس قم شدیم که در آنجا همه اساتید بعد از کسب فیض از محضر حضرت معصومه (س) به سوی جمکران رهسپار شدند که در آنجا نیز با مولا و آقای خود مشغول راز و نیاز شدند و تا شب نیز به زنجان بازگشتیم.

گفتنی است: تمامی هزینه های این سفر یک روزه از سوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه زنجان تأمین شده بود. /949/ت302/س

ارسال نظرات