۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۱۹۷۶۶۸
سردار صفوی:

آمریکا شکستی بزرگ تر از ویتنام را تجربه خواهد کرد

خبرگزاری رسا ـ مشاور عالی مقام معظم رهبری با اشاره به این که سخنان بیهوده مقامات آمریکایی چیزی را عوض نخواهد کرد، گفت: نیروهای نظامی کشور به دستور مقام معظم رهبری آماده هستند و اگر هر گونه حماقتی از آمریکا سر بزند شکستی بزرگ تر از ویتنام و افغانستان را تجربه خواهند کرد.
آمریکا شکستی بزرگ تر از ویتنام را تجربه خواهد کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، سردار سید یحیی صفوی، دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری، امروز با حضور در راهپیمائی عظیم 22 بهمن مردم زنجان، بانوان زنجانی را پیشتازان عرصه حمایت از امام خمینی(ره) و انقلاب توصیف کرد و گفت: خدا را شکر می کنم در جمع مردان و زنان مؤمنی هستم که بانوان آن برای زنان دیگر کشورمان در عرصه حمایت از امام خمینی(ره) و انقلاب الگو هستند.

وی افزود: چون که اولین راهپیمائی زنان را در کشور بانوان زنجانی در حمایت از امام و انقلاب انجام دادند و هم اکنون نیز همراه مردان دلاور زنجانی بعد از 35 سال از انقلاب علی رغم وجود مشکلات همچنان محکم در صحنه دفاع از انقلاب هستند و با تبعیت از روحانیت مبارز این نهضت را جهانی خواهند کرد.

سردار صفوی در ادامه راهپیمائی مردم زنجان و کشور را تجلی وحدت، قدرت و انسجام ملی دانست و اظهار داشت: این راهپیمائی شما مردم سرمایه، پشتوانه و قدرت سیاست خارجی دولتمردان عزیز جمهوری اسلامی در عرصه روابط بین الملل است و همچنین نشان دهنده مطالبه حقوق مقتدرانه و توأم با قدرت مردم ایران در عرصه دیپلماسی خارجی است و لذا پرده پوشی، کوتاه آمدن در برابر تهدید و اهانت های آمریکا و همچنین تساهل و تسامح در مقابل آنها ظلم به انقلاب، شهیدان و خیانت به آیندگان است.

دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری در ادامه افزود: پیام روشن این راهپیمائی شما جوانان به دولتمردان آمریکائی این است که شما که در جنگ هجده ساله خود در عراق و افغانستان در رسیدن به اهداف خود با شکست مواجه شدید، چند هزار میلیارد هزینه کردید، چند هزار کشته و معلوم جنگی دادید، شما که نتوانستید در حمله نظامی به سوریه تصمیم بگیرید؛ حال چگونه می توانید با ملت سلحشوری مانند ایران دم از گزینه های خنده آور روی میز بزنید؟.

سردار صفوی در ادامه با اشاره به این که سخنان باطل و بیهوده مقامات آمریکائی چیزی را عوض نخواهد کرد گفت: ملت بزرگ ایران و نیروهای مسلح آن با تمام قدرت خود آماده دفاع همه جانبه هستند و هر هجومی را با ضربات مهلک غیر قابل تصور پاسخ خواهند داد و این را هم نظامیان آمریکائی خوب می دانند که نقاط استراتژیک آنها و چند هزار نیروی مستقر آنها در اطراف ایران بسیار آسب پذیر هستند و قبل از هر گونه فکر غلطی این سوال را باید پاسخ دهند که آیا در صورت تعرض به ایران، ملت آنها تحمل چند هزار کشته را خواهد داشت؟.

وی در ادامه افزود: ملت ما که در دفاع مقدس ثابت کردند ظرفیت پذیرش 200 هزار شهید را دارند و الان نیز مطمئنا در صحنه دفاع از انقلاب، ولایت و میهن اسلامی خود آماده جانبازی هستند و از هیچ تهدیدی هم واهمه ای ندارند اما آمریکایی ها و دشمنان فرا منطقه ای ایران اسلامی بدانند اگر حماقتی از آنها سر بزند ملت بزرگ ایران، رهبر انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح که به دستور رهبری آماده هستند، شکست بزرگ تری از افغانستان و ویتنام را به شما تحمیل خواهند کرد.

دستیار عالی مقام معظم رهبری در ادامه اسرائیل را بسیار کوچک تر از آن دانست که بتواند با ایران مقابله کند و تصریح کرد: پیام مردم ایران در راهپیمائی امروز به رژیم غاصب صهیونیستی که بیشترین لابی ها را علیه ملت ایران با آمریکائی ها انجام می دهد این است که شما که در جنگ 33 روزه در مقابل حزب الله لبنان و جنگ 22 روزه در مقابل مردم فلسطین شکست خوردید چگونه می خواهید با ایران مقابله کنید؟ و مطمئن باشید شروع جنگ شما با ایران یعنی نابودی مطلق رژیم صهیونیستی به دست نیروهای حزب الله لبنان و حزب الله ایران.

سردار صفوی در ادامه با اشاره به این که راهپیمائی عظیم امروز مردم ایران اسلامی یک پیام داخلی نیز دارد تأکید کرد: مردم ایران در خرداد امسال با توجه به شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی که از سوی مقام معظم رهبری اعلام شده است، حماسه سیاسی را در انتخابات پرشور ریاست جمهوری رقم زدند و امروز نیز با حضور گسترده بصیرت سیاسی خود را نشان دادند.

وی در پایان افزود: هم اکنون نوبت کارگزان حکومت است که حماسه اقتصادی را رقم بزنند و ما نیز امیدواریم که دولتمردان با تدبیر ما بتوانند مشکلات گرانی، ضعف های معیشتی و بی کاری را بر طرف نمایند و بتوانند نور امید و شادی را در دل ملت ما زنده کرده و قفل گرانی را با کلید تدبیر باز کنند. /949/پ201/س

ارسال نظرات