۰۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۱۹۳۰۳۷

آیت الله شیخ عفیف نابلسی میلاد حضرت مسیح را تبریک گفت

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه و مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) شهر صیدای لبنان با تاکید بر مقابله با اقدامات جریان‎های تکفیری و تروریست‎ها گفت: میلاد حضرت مسیح (ع) را به همه لبنانی‎ها و مسیحی‎های جهان تبریک عرض می‎کنم.
شيخ عفيف نابلسي

 به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ عفیف نابلسی، امام جمعه و مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) شهر صیدای لبنان امروز در جمع شاگردانش با اشاره به حوادث کشورهای منطقه گفت: بسیاری از اقدامات فردی که در برخی از احزاب رخ می‎دهد موجب ایجاد فتنه‎های بزرگ می‎شود.


وی افزود: مسؤولان و سیاسیتمداران باید هرچه سریعتر از اقدامات نابخردانه دست بردارند.


امام جمعه صیدای لبنان دخالت کشورهای غربی در رویدادهای منطقه را خطرناک توصیف کرد و بیان داشت: کشورهای غربی با هدف ایجاد فتنه‎ طایفه‎ای، مذهبی و سیاسی به مداخله در کشورها می‎پردازند.


وی جریان‎های تکفیری را آلت دست کشورهای غربی برشمرد و تصریح کرد: کشورهای غربی به همراه برخی از کشورهای عربی با استفاده از جریان‎های تکفیری و تروریستی در لبنان درصدد سیطره بر خاک این کشور هستند.


آیت الله شیخ نابلسی با محکوم کردن اقدامات تروریست‎ها و جریان‎های تکفیری در عراق وسوریه عنوان کرد: نیروهای امنیتی باید بیشتر مراقب سلامت جامعه در مقابل اقدامات شنیع تروریست‎ها و تکفیری‎ها باشند.


 وی در پایان میلاد حضرت مسیح (ع) را به همه لبنانی‎ها و مسیحی‎های جهان تبریک گفت./994/د102/ع 

ارسال نظرات