۰۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۲
کد خبر: ۱۹۲۹۸۶

بهبود حال عمومی آیت‌الله قرهی/ برگزاری مراسم دهه سوم صفر

خبرگزاری رسا ـ رییس دفتر متولی مدرسه علمیه امام مهدی(عج) تهران با اشاره به این‌که آیت‌الله قرهی در ایام دهه اول ماه محرم و بطور خاص پس از روز عاشورا به‌دلیل عارضه شیمیایی باقیمانده از جنگ تحمیلی دچار کسالت و مشکلات جسمی شدند، از بهبودی حال عمومی و برگزاری مجلس عزاداری در دهه سوم ماه صفر با سخنرانی ایشان خبر داد.
 آيت الله قرهي

محمدرضا مصیبی، رییس دفتر آیت‌الله روح الله قرهی در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره وضعیت جسمی آیت‌الله قرهی، گفت: ایشان در ایام دهه اول ماه محرم و بطور خاص پس از روز عاشورا به‌دلیل عارضه شیمیایی باقیمانده از جنگ تحمیلی دچار کسالت و مشکلات جسمی شد اما اکنون بحمدلله، به دعای مومنان وضعیت‌شان بسیار بهتر و رو به بهبودی است.

وی با بیان این‌که آیت‌الله قرهی در این مدت تحت نظر پزشک بود، افزود: این کسالت جسمی هرچند وقت یکبار برای ایشان پیش می‌آید اما دوره اخیر یک مقدار حادتر و سخت‌تر بود.

رییس دفتر آیت‌الله روح الله قرهی ابراز داشت: تماس‌هایی با دفتر آیت‌الله قرهی از سوی مؤمنان برای عیادت از ایشان گرفته می‌شد که به‌دلیل وضعیت جسمی‌شان چنین امری میسر نبود.

وی ضمن درخواست دعا و توسل از سوی مؤمنان برای سلامتی و طول عمر آیت‌الله قرهی اظهار داشت: ایشان گفتند از دعای مؤمنین برای سلامتی بنده و نیز پیگیری‌هایی که برای کسب اطلاع از سلامتی حقیر کردند، تشکر می‌کنم.

مصیبی از برگزاری مجلس سخنرانی و روضه با حضور آیت‌الله قرهی خبر داد و گفت: این مراسم از امشب به مدت ده شب با سخنرانی ایشان در مهدیه القائم المنتظر(عج) حکیمیه برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است آیت‌الله روح‌الله قرهی از علمای اخلاق و استاد درس خارج فقه و اصول و فلسفه حوزه علمیه تهران است که اکنون تولیت مدرسه علمیه امام مهدی(عج) تهران را به‌عهده دارد./956/ت302/ع 

ارسال نظرات