۲۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۱۸۹۶۷۰
استاد حوزه و دانشگاه:

قدرت امروز ایران نتیجه استعداد جوانان و خون شهدا است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حیدری کاشانی با بیان علایم ظهور در آخر الزمان و ویژگی‌های دجال و رهروان راه ولایت اظهار کرد: برای ظهور امام زمان قرار نیست همه چیز با معجزه پیش برود، بلکه باید با مدیریت استعدادهای رحمانی به نتیجه رسید.
حيدري کاشاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حیدری کاشانی در جمع عزاداران حسینی هیئت فاطمیون قم در ادامه تفسیر سوره فجر، اظهار کرد: نفس مطمئنه، روحی است که به آرامش رسیده است و به دیگران آرامش می­دهد؛ در مسیر حق استوار است، صاحب نفس مطمئنه در نهایت درجه بصیرت و بیداری است و به دیگر افراد هم بصیرت و بیدرای می­دهد.

 

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه انسان با ذکر خدواند به مقام نفس مطمئنه و آرامش می رسد، اظهار کرد: یکی از مصادیق ذکر خدواند ذکر عقلی است؛ ذکر عقلی این است که انسان خود را فقر محض بداند. رهروان شیطان با تمام ابزارهای هنری، صنعتی و تکنولوژی تلاش می کنند تا این ارتباط انسان را با خدواند متعال قطع کنند.

 

وی با اشاره به اساس شکل گیری سینمای هالیوود ابراز کرد: هالیوود به معنای چوب مقدس است، منظور از آن چوبی است که دست ساحران فرعون بود و با آن سحر و جادو می کردند و با همین سحر و جادو به جنگ نبی خدا بر روی زمین رفتند.

 

حجت الاسلام حیدری کاشانی افزود: در 600 روایت در مورد آخر الزمان آمده است که یک جریان فکری حاکم بر تمام عالم می شود و دجال یک ابزاری دارد همچون ماه که دور زمین می چرخد و از آسمان به خانه­های مردم داخل می­شود.

 

استاد حوزه و دانشگاه اظهار کرد: رییس جمهورهای آمریکا، به طور رسمی اعلام شیطان پرستی می‌کنند و در جمع فراماسونرها شرکت می کند؛ هفتاد درصد بازیگران و سرمایه گذاران هالیوود به طور رسمی اعلام شیطان پرستی کردند و مناجات با شیطان می­کنند.

 

وی با بیان بعضی از روایت در مورد آخرالزمان به ویژگی‌های دجال در آخر الزمان پرداخت و ابراز کرد: در روایتی از امام صادق (ع) آمده است که دجال آخر الزمان با تصویر سازی‌های دروغین، بهشت را جهنم و جهنم را بهشت نشان می دهد و تمام زیباییهای عالم را زشتی و تمام زشتیهای عالم را زیبا نشان می دهد؛ بنابراین سینمای هالییود تمام ضد اخلاقی‌ها، تکبر، استکبار، خشونت، بی­بند و باری جنسی را عین زیبایی نشان می دهد و عفت و حجاب، تواضع و فروتنی در مقابل خدواند، استقامت در راه حق را به عنوان توحش معرفی می­کند.

 

وی ابراز کرد: حکومت جمهوری اسلامی ایران زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) است و بعید نیست آغاز حکومت امام زمان (عج) روز مرگ شیطان باشد؛ روز ظهور امام زمان (عج)، روز آغاز برچیدن شدن حکومتهای شیطانی از روی زمین است؛ بنابراین شیطان تمام تلاش و سعی خود را انجام می دهد تا روز مرگ خود را به تأخیر بیاندازد و برای این کار تمام سعی و تلاش خود را انجام می­دهد تا یاران امام زمان (عج) به حد نصاب خود نرسد؛ امام زمان (عج) منتظر است تا شیعیان واقعی‌اش تکمیل شوند و شیعیان واقعی امام زمان (عج) کسانی هستند که به مقام نفس مطمئنه رسیدند.

 

حجت الاسلام حیدری کاشانی با بیان اهمیت خواندن وصیتنامه شهدا اظهار کرد: شهدای هشت سال دفاع مقدس به نهایت مقام نفس مطمئنه رسید­ه‌اند و در زمان ظهور امام زمان (عج) از رجعت کنندگان می­باشند؛ امام خمینی (ره) بیان کرده است که خواندن وصیتنامه شهدا، 50 سال انسان را در مسیر سلوک و عرفان خداوند جلو می­اندازد؛ مقام معظم رهبری اظهار کردند هر وقت وصیتنامه شهید ناصر الدین باقی را مطالعه کردم یک مطلب و فیض جدیدی را دریافتم.

 

استاد حوزه و دانشگاه با بیان چند خاطره از شهیدان ابراز کرد: پدر سردار شهید تهرانی مقدم گفت این شهید یک هفته قیل از مرگش گفته بود که روی قبر من بنویسید که اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود؛ در یکی از خاطرات شهید تهرانی مقدم آمده است که کاری کنیم که اسلام قدرت بلامنازعه در جهان بشود و پیش به سوی زمینه سازی ظهور منجی حرکت ­کنیم.

 

وی افزود: در خاطرات شهید مصطفی احمدی روشن آمده است پیشنهادی چند میلیاردی از اسرائیل داشته و فقط به خاطر عشق به رهبری در ایران مانده و خدمت می­کرده است، شهید روشن به خدمت آیت الله خوشوقت رفته بود و از او پرسیده که ظهور امام زمان (عج) چه زمانی است؛ آیت الله خوشوقت در جواب او گقت: به سعی و تلاش شما در سالهای هسته­ای بستگی دارد.

 

حجت الاسلام حیدری کاشانی اظهار کرد: برای ظهور امام زمان قرار نیست که همه چیز با معجزه پیش برود، بلکه باید با مدیریت استعدادهای رحمانی به نتیجه برسد. مقام معظم ر­هبری در هشدار به نظامهای غرب گفتند اگر امریکا و رژیم صهیونیستی کوچکترین تجاوزی به ایران اسلامی کند تل­آویو و حیفا با خاک یکسان می ­شود.

 

وی در پایان سخنانش افزود: قدرت امروز ایران ثمره استعداد جوانان و خون شهدا است./998/پ202/ع

ارسال نظرات