۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۱۸۸۹۳۴
نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الرضا:

فرهنگ قرآنی استکبارستیزی معیار کشور‌های اسلامی باشد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه خراسان جنوبی با بیان این که استکبارستیزی یک فرهنگ قرآنی برای کشورهای اسلامی است، گفت: شرط اول موفقیت و انجام مذاکرات هسته ای رعایت اصل استکبار ستیزی است.
راهپيمايي 13 آبان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از بیرجند حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی، نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الرضای خراسان جنوبی، در جمع مردم شرکت کننده در راهپیمایی 13 آبان ماه  با بیان این که ایران به بهانه مذاکرات هسته ای دست از اقدامات استکبار ستیزانه با آمریکا برنخواهد داشت، گفت: آمریکا با ترفند مذاکرات هسته ای نمی تواند موجب شود تا ایران با این کشور سازش کند.

وی افزود: انقلاب ایران دارای مبنایی اسلامی است بنابراین سازش در فرهنگ قرآنی ملت ایران جایگاهی ندارد.

مسؤول نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الرضای خراسان جنوبی با بیان این که مذاکر کنندگان باید در چارچوب قانون اساسی و رهنمودهای مقام معظم رهبری حرکت کنند، گفت: 13 آبان سند افتخار ملت ایران برای مقابله با حکومت مستکبران است.

حجت الاسلام نوفرستی با بیان این که عاشورا مهم ترین الگو برای قیام انقلابی ملت ایران است، یادآورشد: آمریکا باید بداند تا زمانی که فرهنگ عاشورا در این کشور زنده است هرگز نخواهد توانست به انقلاب آسیب برساند و یا انقلاب را وادار به سازش کند./968/د101/س

 

ارسال نظرات