۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۱۸۸۸۲۴
مدیر حوزه علمیه بوشهر:

شعار مرگ بر آمریکا از یاد مردم ایران پاک نخواهد شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه بوشهر با بیان این که شعار مرگ بر آمریکا از یاد مردم ایران پاک نخواهد شد گفت: ملت ایران تا زمانی که خوی استکباری آمریکا را می بیند "شعار مرگ بر آمریکا" نیز از دل و یاد آن ها حذف نخواهد شد.
مرگ بر آمريکا

حجت الاسلام رضا خدری، مدیر حوزه علمیه بوشهر، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، درباره اهمیت گرامیداشت روز 13 آبان اظهار داشت: روز 13 آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار در تقویم کشور ما ثبت شده و یادآور خاطرات انقلاب ملت ایران در مبارزه با استکبار جهانی است.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: 13 آبان روزی است که دانشجویان پیرو خط امام، لانه جاسوسی آمریکا را تصرف کردند و به دخالت های استکبار و آمریکا در سرنوشت ملت ایران پایان دادند.

وی ادامه داد: اهمیت گرامیداشت این روز در تقویت روحیه استکبار ستیزی است که سالانه در نقاط گوناگون کشور و برای ادامه مسیر ضد استکباری گرامی داشته می شود.

حجت الاسلام خدری پیرامون شعار «مرگ برآمریکا» گفت: تا وقتی خوی استکباری آمریکا ادامه دارد، شعار مرگ بر آمریکا نیز به یقین ادامه خواهد یافت و این چیزی نیست که بشود با زور از ملت ایران گرفت و بگوییم شعار مرگ بر آمریکا باید به سبب مذاکراتی که با کشورهای غربی و آمریکا داریم کنار گذاشته شود.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر تصریح کرد: در مذاکرات هسته ای مشاهده شد که دشمنان همچنان که در پای میز مذاکره هستند می گویند که گزینه نظامی نیز روی میز است و با اهرم تحریم می خواهند مذاکرات را به نفع  خود پیش ببرند؛ مفهوم این کار به این معنا است که دشمنان از سویی بر ملت ایران فشار می آورند و تحریم می کنند و از سوی دیگر مذاکره را مطرح می کنند

وی تأکید کرد: در چنین وضعیت و فضایی به یقین حذف شعار "مرگ بر آمریکا" کاری بیهوده و بی معنا است.

حجت الاسلام خدری با بیان این که شعار مرگ بر آمریکا از یاد مردم ایران پاک نخواهد شد گفت: ملت ایران تا زمانی که خوی استکباری آمریکا را می بیند «شعار مرگ بر آمریکا» نیز از دل و یاد آن ها حذف نخواهد شد.

مدیر حوزه علمیه بوشهر ابراز داشت: اگر روزی آمریکا اعمال ضد بشری و خوی استکباری مانند شنود تلفن بزرگ ترین هم پیمانان خود، جاسوسی در کشورهای گوناگون حمایت از تروریسم در منطقه و کشورهای اسلامی و دیگر اعمال ضد حقوق بشری را کنار بگذارد، در آن صورت می توان امیدوار بود که ملت ایران این شعار را کنار بگذارد./9462/ت302/غ

ارسال نظرات