۲۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۱۸۷۵۰۳
نماینده مجلس خبرگان:

نگاه و عملکرد غرب جایگاه زن را به پایین‎ترین حد ممکن تنزل داده است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین امینیان با بیان این که زن در غرب تنها به عنوان ابزاری برای باندهای قدرت تبدیل شده است، تصریح کرد: نگاه و عملکرد غرب جایگاه زن را به پایین ترین حد ممکن تنزل داده است.
حجت الاسلام و المسلمين مختار امينيان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام والمسلمین مختار امینیان، نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری بعد از ظهر امروز در دیدار جمعی از دانش آموزان دخترانه این شهرستان با اشاره به تلاش غرب در ترویج فرهنگ غربی در جامعه اسلامی، گفت: جامعه جوان ما باید هوشیار باشد تا در دام دشمن گرفتار نشود.

 

وی با اشاره به این که هجمه های فرهنگی بسیاری امروز نسل جوان جامعه به ویژه دختران جامعه اسلامی را تهدید می کند، افزود: ترویج بدحجابی و بی بندوباری مهم ترین هدف غرب در گسترش هجمه های فرهنگی به جامعه دینی است.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که نباید در برابر هجوم گسترده فرهنگ غرب منفعلانه عمل کنیم، خاطرنشان کرد: ترویج صحیح فرهنگ دینی بهترین راه مقابله با فرهنگ غربی است.

 

حجت الاسلام والمسلمین امینیان فرهنگ غربی را خطری بزرگ برای ارزش های دینی جامعه ما دانست و تصریح کرد: فرهنگ منحرف و غلط غرب بنیان خانواده ها را متزلزل خواهد کرد.

 

امام جمعه آستانه اشرفیه با بیان این که غربی ها از هر ابزاری برای ضربه زدن به اسلام ناب استفاده می کنند، بیان داشت: آنها با شکست های متعدد در عرصه نظامی همه توان خود را امروز در بعد فرهنگی به کار گرفته اند.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری به طرح غربی ها برای خشن جلوه دادن دین مبین اسلام اشاره کرد و گفت: دشمنان با تبلیغات منفی تلاش می کنند اسلام ناب را دین عقب مانده و متحجر معرفی کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین امینیان دین مبین اسلام را دین صلح، صفا و صمیمیت دانست و تصریح کرد: علیرغم همه تبلیغات منفی دشمن، اما امروز اسلام ناب در عرصه جهانی عزت و اقتداری مثال زدنی دارد.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری مهم ترین رسالت پیامبر گرامی را تبلیغ دین مبین اسلام دانست و گفت: همه تلاش های چندین ساله پیامبر گرامی اسلام و ائمه معصومین(ع) بر پایه اخلاق و تربیت دینی استوار بوده است.

 

امام جمعه آستانه اشرفیه با بیان این که امروز عده ای به نام دین انسان های بی گناه را می کشند، خاطرنشان کرد: اقداماتی که وهابی ها و تکفیری ها در سوریه و برخی کشورهای اسلامی مرتکب می شوند نشان دهنده اوج عصبانیت آنها از عزت و افتخار اسلام ناب است.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، آمریکا، رژیم صهیونیستی و ارتجاع منطقه را مهم ترین حامی گروه های تروریستی در سوریه دانست و تصریح کرد: علیرغم جنایت های آشکار در سوریه مجامع مدعی دفاع از حقوق بشر زبان به دهان گرفته اند.

 

وی با بیان این که اخلاق دینی در جامعه کمتر مورد توجه قرار می گیرد، بیان داشت: باید تلاش کرد تا اخلاق و تعالیم ارزشمند دینی در همه سطوح جامعه دینی به خوبی نهادینه شود.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود به جایگاه ارزشمند زن در دین مبین اسلام اشاره کرد و گفت: تأکید اسلام بر رعایت حجاب از سوی بانوان نشان دهنده جایگاه والای زن نزد اسلام ناب است.

 

حجت الاسلام والمسلمین امینیان با بیان این که زن در غرب تنها به عنوان ابزاری برای باندهای قدرت تبدیل شده است، تصریح کرد: نگاه و عملکرد غرب جایگاه زن را به پایین ترین حد ممکن تنزل داده است.

 

وی با بیان این که متولیان دستگاه تعلیم و تربیت باید فعالیت های آموزشی خود را با محوریت اخلاق و معرفت دینی دنبال کنند، ادامه داد: باید دانش آموزانی دینمدار و انقلابی در مدارس پرورش دهیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین امینیان ترویج صحیح مقوله حجاب در جامعه را یک اصل و ضرورت مهم برشمرد و تأکید کرد: موضوع حجاب اسلامی باید از دوران دانش آموزی به خوبی و شیوه ای اثرگذار تبیین شود./950/پ202/ب

ارسال نظرات