۱۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۱۸۶۸۱۸
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی:

استقلال و قطع وابستگی مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به این که وابستگی کشور در قبل از پیروزی انقلاب به کشورهای غربی به ویژه آمریکا، تصریح کرد: استقلال و قطع وابستگی ها مهم ترین هدیه انقلاب به ملت بزرگ ایران بود.
حجت الاسلام والمسلمين عالمي

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام والمسلمین حسن عالمی، نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی ظهر امروز در جمع کارکنان و فعالان کشاورزی استان، تحقق امنیت و عدالت را مهم ترین وظیفه حکومت اسلامی برای مردم دانست و گفت: مردم کشورمان تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی از بسیاری از حقوق به حق خود محروم بودند اما انقلاب حقوق از دست رفته ملت ایران بار دیگر احیاء و به آنها بازگرداند.

 

وی با بیان این که انقلاب اسلامی استقلال و آزادی را برای ملت ایران به ارمغان آورد، خاطرنشان کرد: تا قبل از انقلاب مردم کشورمان در بسیاری از عرصه ها اجازه نقش آفرینی نداشتند، اما امروز شاهد حضور همه اقشار جامعه در عرصه های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی هستیم که این مسأله مهم به برکت پیروزی انقلاب حاصل شده است.

 

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به این که وابستگی کشور در قبل از پیروزی انقلاب به کشورهای غربی به ویژه آمریکا، تصریح کرد: استقلال و قطع وابستگی ها مهم ترین هدیه انقلاب به ملت بزرگ ایران بود.

 

حجت الاسلام والمسلمین عالمی با بیان این که دشمنان نظام اسلامی در همان روز های ابتدایی پیروزی انقلاب تلاش می کردند که به مردم القاء کنند نمی تواند بدون وابستگی به آمریکا و غرب پیشرفت کرد، بیان داشت: اما شاهد هستیم علیرغم همه تحریم ها و توطئه های دشمنان در بخش های مختلف، امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کشوری مقتدر در جهان تبدیل شده است.

 

وی با اشاره به این که با پیروزی انقلاب امام راحل خودباوری را به ملت بزرگ ایران هدیه داد و در جامعه اسلامی نهادینه کرد، گفت: امروز در  سایه خودباوری مردم و به ویژه جوانان ایرانی کشورمان در برابر قدرت های استکباری دنیا ایستاده و حرفی برای گفتن دارد.

 

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان این که غیرت ایرانی شکست و ناتوانی دشمنان در برابر کشورمان را رغم زد، تصریح کرد: هشت سال جنگ تحمیلی، ترور شخصیت ها و دانشمندان بزرگ ایران، تحریم و تهدید تنها گوشه ای پرونده سیاه استکبار جهانی علیه ملت ایران بوده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین عالمی با اشاره به این که دشمن امروز در برابر عزت و عظمت ملت ایران عقب نشینی کرده است، بیان داشت: اقتدار کشورمان در بسیاری از بخش ها موجب کوتاه آمدن دشمنان از مواقع غیر اصولی و ناحق خود آنها شده است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود دفاع از مرزهای اعتقادی دینی و ارزشی را مهم ترین ویژگی ملت ایران در 34 سال اخیر دانست و تصریح کرد: مردم کشورمان در برابر هرگونه انحراف و بدعتی ایستادگی کرده است و این شاخصه مردم کشورمان را در دنیا معروف کرده است.

 

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در ادامه سخنان خود توزیع عادلانه امکانات و ثروت را مهم ترین وظیفه دولت ها دانست و گفت: دولت باید همه توان خود را در جهت تحقق عملی عدالت در جامعه به کار گیرد.

 

وی مردم را صاحبان اصلی این انقلاب و کشور دانست و گفت: رسیدگی به مشکلات مردم و رفع نیازهای به حق آنها رسالت مهم مسؤولان و دولت است.

 

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی به ظرفیت های کشورمان در تولید محصولات کشاورزی اشاره کرد و گفت: با توجه به توانایی و ظرفیت بالای کشور این شایسته نیست که برخی ارقام کشاورزی نظیر برنج، گندم و گوشت از دیگر کشورها وارد شود.

 

حجت السلام والمسلمین عالمی با تأکید براین که باید از همه ظرفیت های کشورمان در جهت خودکفایی و نیازهای داخلی بهره گرفت، بیان داشت: اگر با برنامه ریزی هدفمند از ظرفیت ها به خوبی استفاده شود به حتم شاهد تحولی عظیم در عرصه کشاورزی خواهیم بود./950/پ202/ب

ارسال نظرات