۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۰
کد خبر: ۱۸۶۶۵۰
موسسه بین‌المللی قدس هشدار داد؛

برنامه جدید صهیونیست‌ها برای یورش یک‌هفته‌ای به مسجد‌الاقصی

خبرگزاری رسا ـ موسسه بین‌المللی قدس با انتشار خبری در مورد برنامه صهیونیست‎ها برای یورش جمعی به مسجدالاقصی به مدت یک هفته، نسبت به پیامدهای این اقدام هشدار داد.
قدس

 

به گزارش خبرگزاری رسا، مؤسسه بین‌المللی القدس اعلام کرد که قرار است از روز پنج‌شنبه، 18 مهر، به مدت یک هفته یورش جمعی به مسجدالاقصی اجرا شود.

 

در این یک هفته صهیونیست‌ها به بهانه سالگرد روزی که آنان از آن به روز عروج «موسی بن میمون» یاد می‌کنند، به زور وارد مسجدالاقصی می یابند و در مسجد حضور خواهند داشت.

 

«یاسین حمود»، مدیر مؤسسه بین‌المللی قدس اعلام کرد که اصرار رژیم اشغالگر اسرائیل برای حمایت از یهودیان افراط‌گرایی که حرمت مسجدالاقصی را می‌شکنند، با هدف اجرای نقشه تقسیم موقت این مسجد میان یهودیان و مسلمانان انجام می‌شود.

 

حمود به شدت دولت‌های عربی و اسلامی را به خاطر مواضع منفعلانه در قبال جنایات رژیم اسرائیل علیه قدس و مسجدالاقصی محکوم کرد.

 

وی تأکید کرد: نقشه اسرائیل برای تقسیم و غصب مسجدلاقصی محکوم به شکست است.

 

حمود همچنین اعلام کرد که مؤسسه بین‌المللی قدس امروز، 17 مهرماه، یک کارگاه آموزشی بین‌المللی با عنوان «قدس در دستور کار ملت‌ها و دولت‌ها» برگزار کند.

 

وی گفت: در این کارگاه آموزشی خطراتی که از سوی صهیونیست‌ها، قدس و مسجدالاقصی را تهدید می‌کند، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

گروه‌های یهودی حامی تخریب مسجدالاقصی و اعضای حزب حاکم اسرائیل ـ لیکود ـ از یهودیان خواسته‌اند تا با حضور فعالانه در تظاهرات‌هایی که از روز پنج‌شنبه به مدت یک هفته در مسجدالاقصی برگزار می‌شود، حضور یابند.

 

در حاشیه این تظاهرات نیز صهیونیست‌ها کنفرانسی را در همین ارتباط در شهر قدس برگزار خواهند کرد./982/ب102/د

منبع: ایکنا

ارسال نظرات