۰۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۱۸۵۳۷۹
نماینده خبرگان رهبری:

ایران با جنگ تحمیلی در عرصه اقتصاد مواجه است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین هریسی با بیان این‌که دفاع مقدس در عرصه‌های اقتصادی هنوز ادامه دارد، گفت: هم اکنون کشور با جنگ تمام عیار اقتصادی غرب مواجه است.
هاشم زاده هريسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین هاشم هاشم‌زاده هریسی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان در همایش «سنگرسازان بی‌سنگر» در تبریز اظهار داشت: شهدای جهاد سازندگی که با لقب زیبای سنگرسازان بی‌سنگر شناخته شده‌اند، نقش ارزشنمدی در جبهه‌ها بر عهده داشتند.


وی با بیان این‌که نیروهای جهاد بدون هیچ واهمه‌ای در خط مقدم زمینه‌های لازم برای رشادت فرزندان این ملت را فراهم می کردند، خاطرنشان کرد: شهادت بالاترین مقام انسانی است که روح را اوج بخشیده و به کمال مطلق یعنی خالق هستی رهنمون می‌کند که بالاتر از آن مقامی برانسان متصور نیست.


نماینده خبرگان رهبری اوج فداکاری و ایثار ملت ایران را دفاع از تمامیت نظام با دستانی خالی در مقابل دشمنی با بن دندان مسلح دانست و افزود: ملت ایران به ویژه شهدای جهاد سازندگی توانستند با ایمانی شگرف، حماسه‌ای جاوید در تاریخ بشر را به ثبت رسانده و عزت ایران اسلامی را برای جهانیان نمایان کنند.


حجت الاسلام والمسلمین هریسی با باین این‌که نیروهای جهادی در سرعت‌بخشی به ارتباط رزمندگان با خط مقدم نقش بسیار موثری داشته اند، گفت: لقب جاوید سنگرسازان بی‌سنگر تا ابد تجلی ایثار و فداکاری جان برکفان جهادی خواهد بود، جهادگرانی که اهل مبارزه و تلاش بوده و با فقر و محرومیت مبارزه کردند.


وی با تشریح وظیفه مهم جهادگران پس از پایان جنگ تحمیلی گفت: خدمت به مردم، افزایش تولید و رسیدن به خودکفایی مهمترین وظیفه جهادگران در عصر حاضر است، چراکه هم اکنون کشور با جنگ تمام عیار اقتصادی غرب مواجه است.


حجت الاسلام والمسلمین هریسی با بیان این‌که دفاع مقدس در عرصه‌های اقتصادی هنوز ادامه دارد، افزود: نیروهای جهادگر تکلیف خطیری در عرصه سازندگی و خودکفایی ایران در عرصه کشاورزی و خدمات‌رسانی به مناطق محروم بر عهده دارند، انگیزه هر جهادگر از خدمت به مردم باید حفظ نظام و ارزش‌های انقلاب باشد.


نماینده خبرگان رهبری جهادگری در خدمت به مردم محروم را اوج عبادت و سعادت دانست و اظهار داشت: در شرایطی که دشمنان از نبرد نظامی نتوانستند خللی در روند رو به رشد و تعالی انقلاب اسلامی به وجود آورند، امروز از رهاورد تحریم‌های اقتصادی وارد عرصه مبارزه شده اند، که جهادگران بایستی با خودکفایی و ابتکار عمل این توطئه نظام سلطه را نیز بی‌اثر کنند./935/پ203/ج

ارسال نظرات