۱۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۱۸۳۷۱۸

جشن های ملی دهه کرامت در اهواز برگزار می شوند

خبرگزاری رسا ـ معاون سیاسی فرماندار اهواز از ویژه برنامه های بزرگداشت دهه کرامت در اهواز با حضور خدام حرم رضوی خبر داد.
دهه کرامت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، قدرت الله امانی پور، معاون سیاسی فرماندار اهواز، ظهر امروز در در نشست خبری اعلام برنامه های دهه کرامت با بیان این که برنامه های گوناگونی در کلانشهر اهواز ویژه دهه کرامت برگزار می شود، اظهار داشت: از مهم ترین برنامه های ویژه این دهه مبارک، برگزاری جشن های محوری در شهرستان اهواز خواهد بود.

امانی پور با اشاره به آذین بندی معابر و پارک ها ابراز داشت: این کار بر عهده شهرداری اهواز بوده که پس از ابلاغ امیدورایم به شکل مطلوب انجام شود.

وی با بیان این که حضور خدام حرم رضوی در استان مایه شادی معنوی مردم می شود، تأکید کرد: امسال نیز همچون سال های گذشته خدام آستان قدس رضوی به خوزستان سفر می کنند.

معاون سیاسی فرماندار اهواز در ادامه با اشاره به مراسم استقبال خدام اظهار داشت: در این راستا سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی آمادگی خود را جهت تأمین وسیله ایاب و ذهاب برای استقبال از کاروان رضوی اعلام کرده اند.

امانی پور همچنین ابراز داشت: جشن های ملی دهه کرامت با عنوان زیر سایه خورشید با حضور خدام آستان قدس رضوی در اهواز و سایر شهرستان ها برگزار می شوند.

وی افزود: تدابیری اندیشیده شده تا دستگاه های امنیتی و انتظامی در اهواز و دیگر شهرستان ها بحث مسائل امنیتی را پوشش تا در این ایام مشکلی به وجود نیاید.

امانی پور در پایان خاطرنشان کرد: پیگیری های لازم انجام شده تا ادارات و سازمان ها به کانون فرهنگی هنری جوادالائمه که متولی برگزاری جشن های زیر سایه خورشید است کمک هایی را در خصوص اهدای بسته های فرهنگی در اهواز و سایر شهرستان ها داشته باشند./9458/پ203/غ

ارسال نظرات