۱۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۱۸۳۷۱۶

نژاد پرستی افراطی در مهد آزادی

خبرگزاری رسا ـ افراد نژاد پرست در سوئد به یک مرد و کودک یک و نیم ساله اش حمله کردند.
سوئد

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، سیاست های نژاد پرستانه دولت های غربی و آزادی های بیش از حدی که به گروه های نژاد پرست داده می شود، روز به روز بر آمار جرایم و تخلفات اجتماعی در غرب می افزاید.


شهر مالمو در جنوبی ترین نقطه سوئد از دیدگاه آمار جرم و جنایت، پس از شهر استکهلم پایتخت سوئد دومین شهر نا آرام این کشور محسوب می شود. گفته می شود سالانه در این شهر به ازای هر 10 نفر 6 جرم صورت می گیرد.


آمارهای رسمی در سال 2010 میلادی نشان داد، تعداد 50 فقره شلیک مسلحانه تنها در شهر مالمو گزارش شده است که عمدتا قربانیان آن از خارجی تبارهای آنجا هستند.


در جدید ترین حمله علیه خارجی های سوئد، یک مرد سی‌ساله، که به همراه پسرخردسال خود، در حال قدم زدن در مرکز شهر مالمو بود، توسط ده نفر مورد حمله قرار گرفت و به شدت مجروح شد. پسر او تنها یک و نیم سال سن دارد.


به گزارش پلیس سوئد گروه ضاربان، او را به دلیل رنگین پوست و خارجی بودنش مورد توهین قرار داده و با لگد و مشت به جان او افتادند. آنها حتی سعی کردند که این شخص را از بالای یک پل عابرپیاده که پنج متر ارتفاع دارد به پایین پرتاب کنند.


همچنین گفته می شود که کودک خردسال او نیز مورد هجوم و تهدید قرار گرفته و با هل دادن بر زمین پرتاب شده است.


لازم به ذکر است در موارد مشابه دیده شده است که پلیس سوئد یا به این گونه مسائل رسیدگی نمی کند و یا در صورت رسیدگی، حق و حقوق فرد خارجی مصدوم، ضایع گردیده است./1415/1409/ح

ارسال نظرات