۱۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۱۸۳۱۲۸

تاکید سردار نقدی بر افزایش قدرت بازدارندگی کشور در برابر تهاجم فرهنگی

خبرگزاری رسا ـ سردار نقدی با بیان این که ملت بزرگ ایران در هر شرایطی اقتدارا سلام ناب را به دنیا نشان داده است، گفت: ایستادگی این ملت در 34 سال اخیر در برابر زیاده خواهی های نظام سلطه به الگویی در جهان تبدیل شده است.
سردار نقدي بجنورد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، سردار محمدرضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین ظهر امروز در مراسم اختتامیه پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی پایگاه‌های استعدادیابی سازمان ورزش بسیج کشور در گیلان، به شرایط امروز خاورمیانه اشاره کرد و با بیان این که مستکبران عالم هر روز به بهانه ای جدید به کشورها جمله می کنند، گفت: امروز نیز آمریکا به بهانه استفاده از سلاح شیمیایی در سوریه طرح حمله به این کشور را مطرح کرده است.

 

وی به هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و با بیان این که ملت ایران با همه توان خود در جنگ تحمیلی در برابر متجاوزان ایستادگی کرد، افزود: مردم کشورمان همواره در برابر تجاوز و توطئه افکنی های دشمنان ایستادگی کردند.

 

سردار نقدی با بیان این که ملت بزرگ ایران در هر شرایطی اقتدارا سلام ناب را به دنیا نشان داده است، ادامه داد: ایستادگی این ملت در 34 سال اخیر در برابر زیاده خواهی های نظام سلطه به الگویی در جهان تبدیل شده است.

 

وی با بیان این که ایران اسلامی تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در همه مسائل محتاج غرب و آمریکا بود، تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب و قطع رابطه با آمریکا نظام مقدس جمهوری اسلامی به پیشرفت های گسترده ای دست پیدا کرده است.

 

سردار نقدی با بیان این که آمریکایی ها در چند سال گذشته به بهانه های مختلف به عراق و افغانستان حمله کردند، ادامه داد: متأسفانه در این لشکر کشی ها بسیاری از مردم بی گناه به خاک و خون کشیده شدند.

 

وی با بیان این که ایستادگی و مقاومت در برابر زورگویی های نظام سلطه نیازمند تقویت اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه ها مختلف است، تصریح کرد: اگر در حوزه های مختلف قدرتمند شویم دشمنان به هیچ عنوان نمی توانند بر ما تسلط پیدا کنند.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفان، تهاجم فرهنگی را یکی از توطئه های دشمنان برای تسلط بر کشورمان دانست و خاطرنشان کرد: باید در برابر این تهاجم دشمنان قدرت بازدارندگی خود را افزایش دهیم.

 

سردار نقدی در ادامه سخنان خود با بیان این که تهذیب و تحصیل و رزش سه مطالبه مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی از نسل جوان کشورمان است، تصریح کرد: ین سه اصل مهم مورد نظر مقام معظم رهبری همچون سلاحی در برابر تهاجم دشمنان است.

 

وی با بیان این که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با ابزار زر، زور و تزویر به جنگ با ما می آیند، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام اسلامی می خواهند با این ابزار بر ما سلطه پیدا کنند.

 

سردار نقدی، تهذیب نفس را مهم ترین سلاح برای مقابله با این توطئه دشمنان دانست و تصریح کرد: انجام واجبات و ترک گناه بستری را برای تهذیب نفس فراهم می کند.

 

وی همچنین بر ضرورت تقویت جایگاه علمی کشورمان در بخش های مختلف تأکید کرد و افزود: تقویت علم در کشور موجب افزایش اقتدار کشور در سطح جهانی می شود.

 

نقدی در بخش دیگری از سخنان خود میرزا کوچک خان جنگلی را مردی بزرگ و قهرمان معرفی کرد و گفت: این شخصیت بزرگ به عنوان منادی اسلام در برابر زیادهخواهی های استعمار پیر ایستادگی کرد./950/پ202/ج

ارسال نظرات