۱۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۹
کد خبر: ۱۸۳۰۰۸

رییس مجلس شورای اسلامی از دستگاه های برتر در ترویج فرهنگ نماز تقدیر کرد

خبرگزاری رسا ـ رییس مجلس شورای اسلامی در بیست و دومین اجلاس سراسری نماز در لرستان از نمایندگان دستگاه های برتر در ترویج فرهنگ نماز تجلیل کرد.
تقدير لاريجاني از دستگاه هاي برتر در ترويج فرهنگ نماز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی در بیست و دومین اجلاس سراسری نماز در لرستان از نمایندگان دستگاه های برتر در ترویج فرهنگ نماز تجلیل کرد.

بر اساس این گزارش، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بیست و دومین اجلاس سراسری نماز به عنوان یکی از دستگاه های برتر در ترویج فرهنگ نماز معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

افزون بر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت آموزش و پرورش، سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، کمیته امداد، وزارت کشور، سازمان زندان و اقدامات تأمینی و تربیتی، وزارت جهاد کشاورزی، سازمان اوقاف و امور خیریه نیز مورد تجلیل قرار گرفتند.

همچنین دستگاه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بنیاد مستضعفین انقلاب اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان انرژی اتمی، وزارت نیرو و سازمان بهزیستی کشور مورد تجلیل قرار گرفتند.

گفتنی است، در این مراسم علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر ستاد اقامه نماز این وزارتخانه، لوح تقدیر دریافت کردند.

بر اساس این گزارش، بیست و دومین اجلاس سراسری نماز که در شهر خرم آباد و با پیام رهبر معظم انقلاب آغاز به کار کرد، از دستگاه‌های برگزیده در ترویج نماز تقدیر شد./9451/پ203/غ

ارسال نظرات