۱۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۱۸۲۷۷۷

افتتاح مدرسه علمیه دامغانی همدان تا پایان امسال

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش حوزه‌های علمیه استان همدان از افتتاح حوزه علمیه دامغانی در همدان خبر داد و تصریح کرد: 95 درصد مدرسه دامغانی تا کنون تکمیل شده که تا پایان امسال افتتاح خواهد شد.
معاونت آموزش حوزه هاي علميه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، حجت الاسلام مهدی فاطمی پور، معاون آموزش حوزه‌های علمیه استان همدان، ساعاتی پیش در مراسم افتتاحیه مدارس عملمیه این استان، با اشاره به فعالیت‌های مدارس علمیه استان در سال تحصیلی گذشته، اظهار داشت: خوشبختانه معاونت تهذیب توانسته است برای طلاب جوان امکانات رفاهی و فرهنگی همچون سفرهای زیارتی را فراهم و همچنین مسابقات مختلف فرهنگی برگزار کند.

وی در خصوص دیگر برنامه‌های معاونت تهذیب استان همدان افزود: معاونت تهذیب استان در سال گذشته  رسیدگی به مسائلی هم چون اعزام مبلغان به روستاها و مناطق محروم، ساماندهی ائمه جماعات را در کارنامه خود دارد.

معاون آموزش حوزه‌های علمیه استان همدان ادامه داد: معافیت تحصیلی طلاب، اسکان در مشهد مقدس و صدور کارت هوشمند از  اموری است که معاونت امور طلاب به شکل مطلوبی به آن رسیدگی کرده است.

وی به پروژه‌های در دست ساخت معاونت آموزش حوزه‌های علمیه همدان هم اشاره کرد و گفت: 95 درصد مدرسه دامغانی تا کنون تکمیل شده که تا پایان امسال افتتاح خواهد شد.

حجت الاسلام فاطمی پور در ادامه خواستار برگزاری مشاوره قبل از ازدواج در حوزه‌های علمیه همدان شد و ابراز داشت: دوره مهارت زندگی، مسابقات کتابخوانی و برگزاری کارگاه‎‌های آموزشی از دیگر اموری است که در حوزه علمیه صورت گرفته است و باید مشاوره قبل از ازدواج هم برای طلاب برگزار شود./957/پ202/س 

 

ارسال نظرات