۰۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۸
کد خبر: ۱۷۸۸۸۹
در بخش عترت نمایشگاه قرآن انجام می‌شود؛

پاسخ‌گویی به شبهات و سؤالات دینی در غرفه امام حسن عسکری

خبرگزاری رسا ـ علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به غرفه امام حسن عسگری(ع) بخش عترت بیست‌ویکیمن نمایشگاه بین المللی قرآن کریم پرسش‌های دینی خود را مطرح کنند.
غرفه پاسخگويي به سؤالات شرعي و احکام در هفتمين نمايشگاه قرآن و عترت اهواز
امیر مهدی محمدی، مسؤول غرفه امام حسن عسگری(ع) بخش عترت بیست‌ویکیمن نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به این که این بخش برای اولین بار در نمایشگاه بدین شکل راه اندازی شده است، گفت: هر غرفه معرفی و تبیین سیره و زندگی چهارده معصوم را برعهده دارد که این غرفه نیز رسالت معرفی زندگانی امام حسن عسگری(ع) را دارد.

وی با بیان این‌که علاقه مندان با دریافت بروشور و گفت‌وگو با گوشه‌هایی از زندگی این امام همام آشنا می‌شوند، ابراز داشت: مسابقه پیامکی در پایان بروشور طراحی شده است که بازدیدکنندگان بعد از مطالعه بروشور جواب پرسش‌ها را پیامک می‌کنند و هر شب به یک نفر جایزه اهدا می‌شود.

این مسؤول غرفه با اشاره به لزوم حرکت و اعتراض از سوی شیعیان و آزادگان جهان به هتک حرمت سلفی‌های تندرو در تخریب اماکن مذهبی و توهین به حرم حضرت زینب(س)، اظهار داشت: در این غرفه طوماری در جهت محکومیت آماده شده که بازدیدکنندگان با امضای این طومار اعتراض خود را اعلام می‌دارند و همچنین علاقه‌مندان با قرایت سوره حشر از خداوند طلب نابودی دشمنان اسلام ناب را دارند.

وی معرفی دو کتاب، سه نرم افزار، پخش تصاویر تخریب حرم امام حسن عسگری(ع) در سامرا و پاسخ‌گویی به سؤالات اعتقادی، تربیتی و فقهی بازدیدکنندگان با حضور کارشناس حوزوی را از دیگر فعالیت این غرفه برشمرد.

گفتنی است، بیست‌و‌یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از تاریخ 15تیر تا 14مرداد از ساعت 17تا24 دایر است./921/ د101/ن

ارسال نظرات