۰۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۱۷۸۵۷۰
مسؤول دفتر حافظ منافع مصر در تهران:

در قرن 21 باید دولت فلسطین با مرکزیت قدس تشکیل شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر حافظ منافع مصر در تهران با بیان این‌که مسأله فلسطین در زمان حکومت مبارک در مصر کنار گذاشته شده بود ولی حال ما از حامیان فلسطین هستیم تاکید کرد: در قرن 21 حتما باید دولت فلسطین با مرکزیت قدس تشکیل و اشغاگران سرنگون شوند.
خالد العماره، رييس دفتر حافظ منافع مصر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، خالد العماره، مسؤول دفتر حافظ منافع مصر در تهران، روز دوشنبه در همایش فلسطین محور وحدت جهان اسلام گفت:  فلسطین باید محور اصلی توجه مسلمانان باشد.

وی خوش‌بینی خود را در مورد امور فلسطین اعلام و خاطرنشان کرد: بیداری اسلامی در وجود تمامی ملت‌ها بوجود امده و هدف اصلی این بیداری استقلال و آزادی است.

مسؤول دفتر حافظ منافع مصر گفت: مسأله فلسطین از سال‌ها پیش وجود دارد اما فلسطین در زمان حکومت مبارک در مصر کنار گذاشته شده بود ولی حال ما از حامیان فلسطین هستیم.

وی افزود: در قرن 21 حتما باید دولت فلسطین با مرکزیت قدس تشکیل و اشغاگران سرنگون شوند.

العماره بیان کرد: ما مخالف طرح حامیان جدید هستیم و همچنین ما قبول نمی‌کنیم هرگونه فتنه و اختلاف باعث تفرقه افکندن بین مسلمانان شود، فلسطین نباید مسأله دوم یا سوم باشد، بلکه فلسطین اولین مسأله مسلمانان است.

وی گفت: دیگر کسی نمی‌تواند جلوی قطار بیداری ملت‌ها بایستد یا مسیر این قطار را منحرف کند و هرکس که بخواهد جلوی این مهم بایستد حتما نابود خواهد شد.

العماره در پایان با اشاره به این‌که انقلاب مردمی مصر این خودباوری را به مردم داده است که باید در برابر ظلم و استکبار بایستند و به اهدافشان برسند./9664/پ202/ص

ارسال نظرات