۲۴ تير ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۱
کد خبر: ۱۷۶۴۹۱

طرح قرآنی بینات در خراسان جنوبی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دار القرآن کریم سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از اجرای طرح قرآنی بینات در خراسان جنوبی خبرداد.
قرآن کريم
محمد رضا اشرفی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، با بیان این که طرح قرآنی بینات همزمان با ماه مبارک رمضان در شش شهرستان خراسان جنوبی برگزار می شود، گفت: این طرح شامل تفسیر قرآن کریم در سی شب از ماه های مبارک رمضان است.
وی افزود: شهرستان های بیرجند، فردوس، خوسف، خضری، قاین و سرایان از شهرستان هایی هستند که طرح قرآنی بینات در آنها اجرا می شود.
مسؤول دارالقرآن کریم سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان این که طرح قرآنی بینات در شهرستان بیرجند پس از نماز مغرب و عشاء در هیأت محبان الزهرا(س) برگزار می شود، گفت: استاد بهنام فر از شاگردان علامه طباطبایی آیات قرآن را تفسیر خواهدکرد.
وی همچنین از برگزاری کرسی های تلاوت روزانه قرآن کریم در 10 شهرستان استان خبرداد و گفت: همزمان با برگزاری کرسی های تلاوت قرآن کریم مسابقات قرآنی هم به صورت روزانه در مساجد و هیأت های مذهبی برگزار می شود.
اشرفی از برگزاری دوره عمومی آموزش قرآن کریم برای 2 هزار هشتصد نفر همزمان با ماه مبارک رمضان خبرداد و گفت: شرکت کنندگان در این دوره ها با روش های درست خوانی و تفسیر آیات قرآن کریم آشنا می شوند.
مسؤول دارالقرآن کریم خراسان جنوبی همچنین از برگزاری مسابقات قرآنی تسنیم در ماه مبارک رمضان خبر داد.
وی با بیان این که 16 مؤسسه قرآنی در ماه مبارک رمضان آماده ثبت نام از علاقه مندان در رشته های مختلف قرآنی هستند، گفت: برگزاری جلسات پرسش و پاسخ و گفتمان های دینی از دیگر برنامه های سازمان تبلیغات در ماه مبارک رمضان است.
وی یادآورشد: مسابقات قرآنی مائده با رویکرد آموزشی همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار می شود که علاقمندان برای ثبت نام در این مسابقات می توانند همزمان با حضور در کرسی های تلاوت، پرسش نامه و سؤال های مسابقات را دریافت کنند یا به سازمان تبلیغات شهرستان خود مراجعه کنند./9313/ت302/پ
ارسال نظرات