۲۲ تير ۱۳۹۲ - ۰۲:۰۶
کد خبر: ۱۷۶۰۰۹

کتاب مفاتیح الجنان دانشجویی رونمایی شد

خبرگزاری رسا ـ کتاب مفاتیح الجنان دانشجویی با حضور حجت الاسلام محمد محمدیان رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و حجت‌الاسلام حمید محمدی معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد.
مفاتيح الجنان

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا، کتاب مفاتیح الجنان دانشجویی، عصر روز جمعه بیست و یکم تیرماه در بخش نهاد نمایندگی رهبری بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با حضور حجت الاسلام محمد محمدیان رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و حجت‌الاسلام حمید محمدی معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس نمایشگاه بین المللی قرآن رونمایی شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام محمدیان گفت: درست است که حضرت موسی(ع) و حضرت عیسی(ع) معجزات بزرگی داشتند و معجزات هر پیامبر در زمان خودش کارایی داشته است ولی در حال حاضر قابل ارایه نیست اما قرآن تنها معجزه جاویدان الهی است که امروز نزد مسلمانان قرار دارد.

وی با بیان این‌که پیامبر اکرم(ص) قرآن را همیشه هم وزن اهل بیت(ع) معرفی کرده و این‌ها را کنار هم دانسته است افزود: از ارتباط با اهل بیت(ع) می‌شود ارتباط با قرآن را یاد گرفت و آماده شدن برای زیارت، اتفاقات زیارت و پایان رسیدن آن همگی در رابطه با قرآن قابل پیاده کردن است.

شایان ذکر است که در پایان سخنان حجت الاسلام محمدیان از کتاب مفاتیح الجنان دانشجویی که توسط نشر معارف نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها منتشر شده است، رونمایی شد./9598/پ203/ص

ارسال نظرات