۲۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۱۷۵۹۳۹
مشاور استاندار در امور روحانیت:

دست‎های پشت پرده صهیونیزم در حوادث مصر آشکار است

خبرگزاری رسا ـ حجت ااسلام احمدی گفت: دست‌های پنهان و آشکار بدخواهان ملت مصر به دنبال ایجاد درگیری، آشوب، بی‌ثباتی و ناامنی در این کشور و منطقه هستند.
حجت‌الاسلام  قهرمان احمدي، مشاور استاندار آذربايجان‌شرقي در امور روحانيت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام قهرمان احمدی، مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور روحانیت امروز در خطبه‌های نماز جمعه هریس با اشاره به حوادث و جریانات اخیر کشور مصر و دخالت آمریکا و رژیم صهیونیستی در امور داخلی مردم این کشور اظهار داشت: سرنوشت مصر باید به دست مردم مسلمان آن کشور تعیین شود.


وی با بیان این‌که گسترش اختلافات و تفرقه میان مردم این کشور در آینده به زیان مصر تمام خواهد شد، افزود: دست‌های پنهان و آشکار بدخواهان ملت مصر به دنبال ایجاد درگیری، آشوب، بی‌ثباتی و ناامنی در این کشور و منطقه هستند، این در حالیست که مصر به عنوان یک کشور اسلامی بیش از هر زمان دیگری نیازمند امنیت و پیشرفت است.


امام جمعه هریس با تأکید بر مقابله با دخالت مستقیم و یا غیرمستقیم بیگانگان در امور داخلی کشورهای اسلامی گفت: عوامل وابسته به رژیم صهیونیستی و برخی عوامل خارجی خسارت‌دیده از انقلاب مردم مصر و مخالفان استقرار نظام‌های دموکراتیک در منطقه از مطالبات مشروع برخی جوانان و مردم مصر سوء استفاده می‌کنند.


حجت الاسلام احمدی با اشاره به این‌که مصادره و انحراف در مسیر انقلاب مصر از اهداف بیگانگان به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی در دو سال گذشته بوده است، خاطرنشان کرد: مردم مصر باید پاسدار ارزش‌های برآمده از انقلاب اسلامی خود باشند و اجازه فرصت‌طلبی و سوءاستفاده به رژیم صهیونیستی را ندهند.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روزهای پایانی خدمتگزاری دولت دهم با تأکید بر این‌که خدمات و کارهای زیربنایی دولت های نهم و دهم هیچگاه از یاد نخواهد رفت، اظهار داشت: دولت های نهم و دهم در مسیر خدمت‌رسانی به مردم تلاش شبانه‌روزی داشتتند، دولتی که به سراسر کشور سفر کرد و برای رسیدگی به وضعیت همه ملت ایران کوشش کرد.


مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور روحانیت با تأکید بر این‌که هیچ دولتی خالی از ضعف نبوده و نیست، گفت: براساس آمارها دولت‌های نهم و دهم کارنامه موفق و پرباری دارند و در این زمینه خدمات فراوانی داشته‌اند، اما باید توجه داشت که دولت‌های نهم و دهم در این روزهای پایانی باید با تمرکز به گزارش عملکردش، نهضت پاسخگویی داشته باشد.


حجت الاسلام احمدی با تشریح تفاوت های دولت احمدی نژاد با دیگر دولت های قبل از آن تصریح کرد: آنچه دولت‌های نهم و دهم در خدمت به مردم انجام دادند مانند مابقی دولت‌های گذشته خدمتی از سوی نظام اسلامی به مردمی است که صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند، به عبارت دیگر هر دولت دیگری هم که روی کار می آید باید هدفش خدمت به صاحبان اصلی انقلاب باشد.


امام جمعه هریس در پایان با اشاره به فرا رسیدن هفته حجاب و عفاف، نفوذ شبکه های ماهواره و اینترنتی مبتذل به فضای خانواده را عامل فروپاشی بنیان خانواده دانست و افزود: همه باید برای تحکیم مبانی خانواده به ترویج عفاف و حجاب تلاش کنند./935/ پ202/ب

ارسال نظرات