۱۸ تير ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۵
کد خبر: ۱۷۵۵۶۳

اعزام 97 مبلغ به کنگاور در ماه مبارک رمضان

خبرگزاری رسا ـ دبیر اجرایی اداره تبلیغات اسلامی کنگاور از اعزام 97 مبلغ به این شهرستان خبرداد و گفت: اگر روحانیان از شیوه‌های جدید تبلیغی برای جذب مردم به مساجد و حسینه و تکایا استفاده کنند به جرأت می‌توان گفت که کمک بزرگی به تبلیغ دین اسلام کرده‌اند.
اعزام مبلغ

امیرافشاری زاده، دبیر اجرایی اداره تبلیغات اسلامی کنگاور، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به حضور مبلغان در شهرستان کنگاور خاطرنشان کرد: با توجه به دعوت‌های پیشین از روحانیان و مبلغان و همچنین قرار داشتن کنگاور بر شاهراه فرهنگی استان کرمانشاه، 97 روحانی و مبلغ به این شهرستان برای امور تبلیغی اعزام خواهند شد.
وی افزود: روند رشد حضور مبلغان و فعالیت های تبلیغی در کنگاور نسبت به سال گذشته رشد 10 درصدی داشته است و امیدواریم با همکاری مردم و مسؤولان این روند با افزایش چشمگیری همراه باشد.
 دبیر اجرایی اداره تبلیغات اسلامی کنگاور ادامه داد: خوشبختانه روحانیان با خانواده‌های خود در خانه‌های عالم حضور پیدا کرده‌اند و برای تبلیغ در روستاها و مناطق محروم ازهیچ  تلاش کوتاهی نمی‌کنند.
وی با بیان این‌که روحانیان می‌توانند در عرصه تبلیغ از شیوه‌های نوین استفاده کنند، تصریح کرد: روحانیان با به کارگیری شیوه‌های جدید تبلیغ و جذب جوانان به مساجد می‌توانند نقش مهمی را در تبلیغ دین اسلام ایفا کنند./957/ت303/غ

ارسال نظرات