۱۶ تير ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۲
کد خبر: ۱۷۵۱۳۲

کتب رمضانی بوستان کتاب

خبرگزاری رسا ـ مؤسسه بوستان کتاب با بیش از 85 عنوان کتاب مرتبط با مناسبت‎های ماه مبارک رمضان و 300 اثر در زمینه علوم قرآنی به استقبال ماه میهمانی خدا می‎رود.
کتب ماه رمضان بوستان کتاب

 

به گزارش خبرگزاری رسا،  مهدی محدثی، کارشناس بازاریابی ارتباط با مراکز علمی بوستان کتاب گفت: در آستانه فرارسیدن ماه ضیافت الهی، موسسه بوستان کتاب با بیش از 85 اثر مرتبط با موضوعات ماه مبارک رمضان و 300 اثر در زمینه علوم قرآنی، به اسقبال این ماه پر برکت میرود.

 

محدثی در خصوص موضوعات مرتبط با این ماه پرفیض و برکت گفت: این کتابها با موضوعاتی همچون روزه، شب قدر، رویت هلال، امام علیعلیه السلام، نهج البلاغه، امام حسن علیه السلام، ولایت و ... دسته بندی شدهاند و در دسترس علاقهمندان قرار گرفتهاند.

 

وی افزود: از آنجا که ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن و بهار دلهاست، بوستان کتاب حدود 300 عنوان کتاب نیز در موضوع علوم قرآنی و تفسیر، در بیست و یکمین نمایشگاه بینالمللی قرآن کریم عرضه میکند و علاقهمندان میتوانند با مراجعه به مصلای بزرگ امام خمینی(قدس سره) از انبوه موضوعات قرآنی و نرم افزارهای مرتبط آشنا شوند.

 

محدثی ساعات طولانی تابستان را بهترین فرصت قرائت قرآن و مطالعه کتب سودمند برای روزه‌داران دانست و گفت: هر چند که در آموزههای دینی و روایات رسیده از معصومان  علیه اسلام خوابیدن و حتی نفس کشیدن شخص روزه دار، عبادت محسوب میشود، با این حال و با توجه به فصل گرما و تابستان و طولانی بودن ساعات روزه داری، قرائت قرآن و مطالعه کتابهای سودمند را فرصت خوبی برای گذراندن اوقات فراغت در این ماه عنوان کرد.

 

وی در ادامه افزود: برخی از عناوین این کتابها شامل از چگونه باید روزه گرفت، پرتوی از فضایل امیرالمومنین در قرآن، رویت هلال (5 جلد)، شب قدر، اندیشه سیاسی تربیتی علوی در نامههای نهجالبلاغه (7 جلد)، الهیات در نهجالبلاغه، انواری از نهجالبلاغه، نهجالبلاغه موضوعی، امام حسن و امام حسین علیه السلام در روایات اهل سنت، دریا، طوفان، تلاطم، علیعلیه السلام، ابر مرد مظلوم، عدالت اجتماعی در نهج البلاغه و... است. /998/د102/ق

ارسال نظرات