۰۵ تير ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۱۷۳۵۱۷
نماینده ولی فقیه در سپاه آمل:

نظام اسلامی در سایه ولایت به کشوری قدرتمند در جهان تبدیل شده است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه آمل با بیان این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه ولایت فقیه به کشوری قدرتمند در عرصه جهانی تبدیل شده است، تصریح کرد: همگان باید بدانند که ولایت فقیه ضامن بقا و سعادت نظام است.
نماينده ولي فقيه در سپاه آمل

حجت الاسلام حسین محمدیان، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با بیان این که ولایت فقیه نقش مهمی در جامعه دارد، گفت: امروز خیلی از انقلاب ها در دنیا صورت می گیرد و چون یک رهبری الهی ندارد به نتیجه نمی رسد.

 

وی با اشاره به این که اگر رهبری برای نظام نباشد موفقیتی حاصل نمی شود، بیان داشت: حتی لائیک ها هم اگر به پا خیزند و رهبری برای آنان نباشد نمی توانند به موفقیت برسند.

 

حجت الاسلام محمدیان با تاکید بر این که خداوند منان قبل از این که انسان ها را به وجود آورد ولی و امام به معنای پیشوا را که همان حضرت آدم بود آفرید، گفت: جامعه اسلامی بدون رهبری نمی شود و اگر رهبری الهی نباشد جامعه ما هر چه دینی باشد باز به سمت انحراف می رود.

 

وی با بیان این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه ولایت فقیه به کشوری قدرتمند در عرصه جهانی تبدیل شده است، تصریح کرد: همگان باید بدانند که ولایت فقیه ضامن بقا و سعادت نظام است.

 

حجت الاسلام محمدیان شناخت ولایت را یک رسالت مهم دانست و با بیان این که تنها با ولایت می توانیم از مسیرهای بحرانی عبور کنیم، ادامه داد: اگر امروز نظام اسلامی به الگویی بی بدیل برای ملت های آزاده دنیا تبدیل شده به برکت ولایت فقیه است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه آمل با اشاره به این که دشمنان ولایت فقیه را مهم ترین عامل شکست نقشه های شوم خود می داند، تصریح کرد: نظام سلطه در برابر اقتدار و عظمت ملت ایران به زانو در آمده است.

 

وی تفرقه و اختلاف را خواست اصلی دشمنان نظام دانست و با بیان این که هر گونه اختلاف افکنی خیانت به نظام و ملت ایران اسلامی است، تصریح کرد: مسؤولان باید هوشیار باشند تا خدای ناکرده در مسیر اهداف دشمنان گام برندارند.

 

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل ادامه داد: پیروزی ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمام عرصه ها به برکت وجود رهبری معظم انقلاب است.

 

وی با بیان این که یک روز ما نمی توانیم بدون وجود رهبری باشیم، بیان داشت: بدون وجود رهبری ضرر بسیاری برای ما است که پس از فوت امام راحل نیز در همان روز رهبری را انتخاب کردند.

 

حجت الاسلام محمدیان ادامه داد: رهبری معظم انقلاب به درستی دارند مسیر انقلاب را به پیش می برند و خود دشمنان نیز ابراز دارند که این انقلاب در راستای همان انقلاب بوده که امام خمینی(ره) انجام داده است.

 

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل گفت: عزت، کرامت و نورانیتی که از نظام جمهوری اسلامی دارد به همه دنیا منعکس می شود و بیداری اسلامی به برکت انقلاب و رهبری مقتدرانه آیت الله خامنه ای است.

 

وی با تاکید بر این که نقش ولایت فقیه نه تنها در کشور ما بلکه در دنیا مشهود است، بیان داشت: خیلی از کشورهایی که انقلاب کردند خودشان می گویند که رهبری آیت الله خامنه ای و انقلاب ایران در انقلابی شدن ما نقش ارزنده ای داشته است./950/ت302/ش

ارسال نظرات