۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۴
کد خبر: ۱۷۱۸۰۵
حماسه حضور (68)؛

توزیع هفت میلیون و 954 هزار برگه تعرفه رأی در آذربایجان غربی

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل سیاسی و انتخابات آذربایجان غربی گفت: تا کنون هفت میلیون و 954 هزار برگه تعرفه رای در سه بخش ریاست جمهوری، میاندوره ای خبرگان رهبری و شوراهای اسلامی شهر و روستای آذربایجان غربی توزیع شده است.
يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و چهارمين دوره شوراي شهر و روستا

کاظم علی نژاد، مدیرکل سیاسی و انتخابات آذربایجان غربی، در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با اشاره به توزیع هفت میلیون و 954 هزار برگه تعرفه رای افزود: این تعرفه های رای در سه بخش انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری، چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میاندوره ای انتخابات خبرگان رهبری در سطح تمامی شهرستانهای استان توزیع شده است.


وی اضافه کرد: دو میلیون و 400 هزار رای در بخش انتخابات ریاست جمهوری، دو میلیون و 666 هزار رای برای انتخابات خبرگان رهبری و دو میلیون و 888 هزار رای در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا توزیع شده و در اختیار شعب اخذ رای آذربایجان غربی قرار گرفته است.


وی اظهار کرد: در کنار استقبال در مناطق شهری استان، مناطق روستایی آذربایجان غربی نیز شاهد استقبال پرشوری هستند.

 

علی نژاد افزود: در پی استقبال بی نظیر مردم در راستای حماسه سیاسی، از اولین ساعات صبح امروز در بخش مرکزی ارومیه با کمبود تعرفه در انتخابات مجلس خبرگان رهبری مواجه شدیم که بلافاصله تعرفه مورد نیاز تامین و در اختیار واحدهای رای گیری قرار گرفت.


وی اظهار کرد: این حضور پرشور مردمی نشان دهنده شعور بالای سیاسی و فهم بالای مردم استان است که به فرمایش رهبری جهت خلق حماسه سیاسی لبیک گفته اند. /936/پ203/س

 

ارسال نظرات