۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۱۷۱۷۷۳
حماسه حضور (59)؛

حضور حداکثری در انتخابات نشانگر آرمانگرایی مردم است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی گفت: حضور گسترده و پر شور مردم در پای صندوق های رای نشان از مردمی بودن آرمان های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.
مدير حوزه علميه آذربايجان غربي، حجت الاسلام قهرماني

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام محمد جواد قهرمانی، مدیر حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی پس از شرکت در انتخابات در جمع خبرنگاران گفت: مردم امروز با حضور خود به رهبر انقلاب اسلامی لبیک گفتند که باید قدردان این ملت بود.

 

وی هر رای را تیری بر قلب آمریکا، اسرائیل و دشمنان نظام خواند و افزود: با وجود تمام تیلیغات دشمنان مردم امروز پر شور و حماسی در پای صندوق های رای حاضر شده اند.

 

حجت الاسلام قهرمانی در ادامه انتخابات را یکی از مهم ترین دستاورهای نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: حضور مردم در صحنه های سیاسی نشانه بارزی از مردمی بودن آرمانهای نظام و تحقق عملی مردم سالاری دینی است.

 

وی با قدردانی از مردم آذربایجان غربی به جهت حضور پر شور در پای صندوق های رای، گفت: حضور حداکثری در انتخابات قدرت چانه زنی و قاطبه سیاسی نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی را افزایش می دهد.

 

حجت الاسلام قهرمانی با اشاره به یاوه گویی های استکبار جهانی برای منزوی کردن گفتمان انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز حضور حماسی مردم در تعیین سرنوشت خود همواره دشمنان را از رسیدن به اهداف شوم خود مایوس می کند.

 

مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی شرکت در انتخابات را نشان بلوغ فکری و سیاسی مردم دانست و یادآور شد: صندوق‌های رای امروز بیانگر رشد و بلوغ سیاسی ملت ایران در تعیین سرنوشت کشورشان است.

 

وی گفت: حماسه امروز مردم بهترین اهرم برای درهم کوبیدن تهدیدها و تحریم های اقتصادی است، خاطرنشان کرد: مردم ایران با خلق حماسه سیاسی زمینه را برای تحقق حماسه اقتصادی فراهم کرده و ثابت می کنند که شیطنت های دشمنان تاثیری در تعالی اجتماعی، اقتصادی و سیاسی کشور نخواهد داشت./936/پ202/س

ارسال نظرات