۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۱۷۱۶۲۷
حماسه حضور (37)؛

آیت الله عالمی: نشاط انتخاباتی امروز بی‌سابقه است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان با بیان این که در هیچکدام از دوره های قبلی انتخابات این همه گسترگی و حضور پرشور و نشاط مردم را شاهد نبوده ایم٬ اظهار داشت: مردم با اعتماد به صیانت از رأی خودشان در صندوق ها٬ اصلح را برای اداره کشور در این شرایط حساس برگزینند.
آيت  الله عالمي

 آیت الله حسن عالمی٬ نماینده مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا درمشهد با بیان این که مردم در شرایط حاضر باید چگونه عمل کنند و وظیفه آنان چیست٬ گفت: در حال حاضر مهم‌ترین موضوع شرکت در انتخابات و دیگری انتخاب اصلح است که مردم این سرزمین نیز با تمام ابراز دوستی و محبتی که نسبت به انقلاب و ولایت دارند امروز در پای صندوق های رأی حضوری حماسی دارند.

وی با بیان این که در هیچکدام از دوره‌های قبلی انتخابات این همه گسترگی و حضور پرشور و نشاط مردم را شاهد نبوده ایم٬ اظهار داشت:در واقع امروز مردم بدون هیچ گونه دغدغه و مانعی می توانند در این انتخابات شرکت کنند و با اعتماد به صیانت از رأی خودشان در صندوق‌ها٬ اصلح را برای اداره کشور در این شرایط حساس برگزینند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری این حضور گسترده و شور و نشاط انتخاباتی مردم را در در واقع همان حماسه ای دانست که رهبر معظم انقلاب در نوروز امسال نوید آن را داده اند٬ تصریح کرد: حماسه در واقع آن چیزی است که بالاتر و بهتر از آن اتفاق های گذشته در این عرصه است که قبلا صورت نگرفته است و امروز شاهد خلق این حماسه در سرتاسر ایران هستیم.

گفتنی است، 750 نفر عوامل بازرسی حسن برگزاری جریان انتخابات را رصد می کنند که از این تعداد 450 نفر بازرس هستند و 40 اکیپ نظارتی سیار در مشهد مبادرت به بازدید از شعب اخذ رای می کنند و در شهرستان ها نیز بازرسان چگونگی روند برگزاری انتخابات را بررسی می کنند.

بازرسی انتخابات استان خراسان رضوی، آماده دریافت گزارش های مردمی در خصوص تخلفات احتمالی در تمام مراحل انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاست و مردم می توانند گزارش های خود را از طریق پیامک به سامانه 30007600 ارسال یا از طریق تلفن به شماره 8544449 نمابر و یا به شماره 8051266 و 8051267 به بازرسی انتخابات استان منعکس نمایند./934/پ202/س

ارسال نظرات