۰۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۶
کد خبر: ۱۶۹۳۷۶
مسؤول مرکز اندیشه و همفکری راهبردی سازمان بسیج:

حضور حداکثری در انتخابات از صدها عملیات بزرگ نظامی مؤثرتر است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول مرکز اندیشه و همفکری راهبردی سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمنان با کار کارشناسی به این نقطه رسیده اند که اگر بخواهیم این ملت مقاوم و جمهوری اسلامی ایران را از پا درآوریم باید به ارزش‌های آنها هجوم ببریم و مردم و جوانانشان را از نظر اعتقادات اسلامی خلع سلاح کنیم.
سردار فرهادي، مسوول مرکز راهبردي بسيج جلسه شوراي هم انديشي اقشار بسيج دامغان

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری رسا در دامغان، محمد فرهادی، مسؤول مرکز اندیشه و همفکری راهبردی سازمان بسیج مستضعفین، عصر امروز در شورای هم اندیشی و همفکری بسیج اقشار سپاه ناحیه دامغان که با حضور 250 نفر از قشرهای مختلف بسیجی، روحانیان، صاحب نظران و فرهیختگان در سالن شهدای گمنام این سپاه برگزار شد، در سخنانی انتخاب تمامی مسوولان نظام جمهوری اسلامی با رأی مستقیم یا با واسطه مردم را نشانه جایگاه و مسوولیت آحاد ملت در حفظ انقلاب و پیشرفت کشور دانست.

وی افزود: انقلاب در هر مقطع زمانی اقتضائاتی دارد؛ در دهه اول انقلاب تهدیدها از نوع جنگ سخت بود مانند تهدیدات نظامی، رواج اختلافات قومی، شرارت ها و گروهک ها اما اکنون با طیفی از تهدیدات روبه رو هستیم که غالب آن غارت فرهنگی و جنگ علیه باورها و ارزش‌ها و اعتقادات است که با عنوان جنگ نرم از آن یاد می شود.

مسؤول مرکز اندیشه و همفکری راهبردی بسیج کشور نیاز انقلاب اسلامی را در دهه اول از جنس نهادینه شدن و استقرار و نیاز امروز را از جنس بصیرت افزایی، پیشرفت علمی و حرکت همه جانبه عنوان کرد و گفت:  دشمنان با کار کارشناسی به این نقطه رسیده اند که اگر بخواهیم این ملت مقاوم و جمهوری اسلامی ایران را از پا درآوریم باید به ارزش‌های آنها هجوم ببریم و مردم و جوانانشان را از نظر اعتقادات اسلامی خلع سلاح کنیم.

فرهادی انتخابات را حق و وظیفه ای بزرگ دانست و اظهار داشت: انتخابات حقی است که خداوند در تعیین سرنوشت به دست خودمان سپرده است حقی که ثمره خون شهدا است و آن را بسیار گران به دست آورده ایم و تکلیفی اجتماعی که حضور حداکثری ما در ادای این وظیفه مایه عزت و سبب امنیت و مصونیت ما و از صدها عملیات بزرگ نظامی موثرتر خواهد بود.

گفتنی است، تشریح اهداف و برنامه های مجمع بسیج شهرستان دامغان توسط فرمانده سپاه شهرستان، بیان نظرات نمایندگان برخی از اقشار بسیجی و برگزاری انتخابات و طرح موضوع کارگروه های تخصصی  از دیگر بخش‌های این نشست بود./938/پ202/س

ارسال نظرات