۰۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۱۶۹۰۹۲
امام جمعه مرند:

مقبولیت نامزدهای انتخاباتی در گرو ولایت‌مداری آنان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مرند گفت: مردم با تجربه انتخاباتی که در سه دهه گذشته کسب کرده اند، به نامزدهایی اعتماد دارند که سوابق ولایی مورد قبولی داشته باشند.
حجت لاسلام علي نعمت‌‌زاده، امام جمعه مرند

حجت الاسلام علی نعمت زاده، امام جمعه مرند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با بیان این‌که نقش و جایگاه ولایت فقیه در خلق حماسه سیاسی بسیار ارزشمند و قابل توجه است، اظهار داشت: ملت ایران همواره در سه دهه گذشته و در آستانه هر انتخاباتی رهنمودهای رهبری نظام را رصد می‌کنند و شاخص‌های ولایی را ملاک انتخاب قرار می دهند.


وی با بیان این‌که هشت کاندیدای احراز صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان قانون اساسی دارای سوابق انقلابی، اجرایی و سیاسی ارزشمندی هستند، تصریح کرد: مردم با تجربه انتخاباتی که در سه دهه گذشته کسب کرده اند، به نامزدهایی اعتماد دارند که سوابق ولایی مورد قبولی داشته باشند.


حجت الاسلام نعمت زاده افزود: به یقین ملت ایران سوابق نامزدهای انتخاباتی را مورد مطالعه قرار می دهند و با شاخص های ارائه شده از سوی رهبری می سنجند، هر فردی که در کارنامه عملکرد خود بیشترین همسویی را با رهنمودها و مطالبات ولایت فقیه داشته به یقین مورد اقبال عمومی قرار خواهد گرفت.


تولیت حوزه علمیه مرند با بیان این‌که ولایت فقیه پرچم دار حق و حقیقت در نظام اسلامی است، گفت: اگر به حق و حقیقت در فضای انتخاباتی کشور هستیم و انتخاب فرد اصلح برایمان مهم است، باید به شاخص‌های ولایی توجه کنیم، پیروی از رهنمودهای رهبری ضامن تداوم ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدا است.


وی در بخش دیگری از سخنان خود حرکت در مسیر
ولایت را یکی از ارکان اصلی نظام دانست و با تأکید بر اهمیت حضور حداکثری در انتخابات 24 خرداد یادآور شد: حضور آحاد جامعه در پای صندوق های رأی، نظام اسلامی را در برابر تهدیدات خارجی بیمه خواهد کرد.


حجت الاسلام نعمت زاده با اشاره به بخش هایی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رهبر انقلاب برگزاری پرشور انتخابات را زمینه ساز مصونیت، اقتدار، امنیت کشور و برطرف کننده تهدیدهای دشمنان ارزیابی کردند و پشتیبانی مردمی از نظام اسلامی را مایه عزت و برکت کشور و نظام و خود مردم دانستند.


امام جمعه مرند با بیان این‌که رهبری انتخابات را مظهر حضور مردم و نماد مردم‌سالاری دینی می دانند، گفت: رهبر انقلاب در این دیدار بار دیگر بر آگاهی، هوشیاری و بصیرت مردم در تشخیص کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری تأکید داشتند که نشان از اهمیت حتی یک رأی در انتخابات دارد./935/ت302/ش

ارسال نظرات