۰۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۱۶۸۳۸۰

معرفی کتاب انواری از نهج البلاغه در رادیو قرآن

خبرگزاری رسا ـ کتاب انواری از نهج البلاغه نوشته محمدجعفر امامی یکشنبه 5 خردادماه در برنامه«مصباح» معرفی می شود.
راديو قرآن

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن؛ برنامه «مصباح» یک‌شنبه‌ها ساعت 21:10 به همت گروه فرهنگ و اندیشه قرآنی رادیو قرآن پخش می‌شود و در بخش معرفی کتاب به همت حجت الاسلام «مجید قربانعلی» کتاب «انواری از نهج البلاغه» نوشته محمد جعفر امامی به شنوندگان برنامه معرفی می شود.

انواری از نهج البلاغه  شامل (توحید، نبوت‌، امامت‌، معاد و...) تالیف محمدجعفر امامی‌ است که مرکز انتشارات دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم‌ آن را به چاپ رسانده است.

مقدمه مولف؛ نهج‏البلاغه چگونه حفظ و جمع‏آوری شده؟؛ شناخت خالق در نهج‏البلاغه در 3 بخش ؛ صفات خالق ؛ قرآن کریم ؛ بعثت انبیاء ؛ بعثت پیامبر صلی الله علیه وآله خاتم ؛ امامت و رهبری ؛ رهبری امام علی علیه السلام؛ معاد ؛ برزخ در 2بخش ؛ نکوهش دنیا و زهد ؛ امتحان و آزمایش  و همچنین تقوی در نهج‏البلاغه از بخش های مختلف این کتاب است .

شایان ذکر است برنامه «مصباح» به سردبیری و تهیه کنندگی «اکرم‌السادات حسینی‌زاده»  و اجرای «اللهیار عطابخشی» یکشنبه ها از ساعت 21:10 به مدت50 دقیقه برروی موج اف ام ردیف 100مگاهرتز از شبکه رادیویی قرآن با محوریت پاسخگویی به سوالات قرآنی پخش می شود./959/د102/ق

ارسال نظرات