۰۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۰:۴۱
کد خبر: ۱۶۷۹۰۵
جلیلی در دیدار آیت الله نوری همدانی:

گفتمان سازش هیچ دستاوردی را نصیب کشور نخواهد کرد

خبرگزاری رسا ـ نامزد انتخابات ریاست جمهوری، با تاکید بر این که عده ای به بهانه پیشرفت گفتمان سازش را می خواهند جایگزین گفتمان مقاومت و انقلاب اسلامی کنند، گفت: تمام دستاوردها و پیشرفت هایی که ما داشته ایم مرهون نگاه مقاومت و ایستادگی در برابر نظام سلطه است.
ديدار سعيد جليلي با مراجع و علما در قم ديدار سعيد جليلي با مراجع و علما در قم ديدار سعيد جليلي با مراجع و علما در قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست جمهوری شامگاه سه شنبه در دیدار حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید، ظرفیت انقلاب اسلامی را بسیار فوق العاده دانست و تاکید کرد: ما بیش از آن که نگران تهدیدات و تحریم ها باشیم نگران این هستیم که نتوانیم از فرصت های به دست آمده استفاده کنیم.
 
وی بیداری اسلامی را فرصتی ارزنده برای نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: هرکجا به گفتمان انقلاب توجه کردیم دستاوردهای بسیار خوبی را در داخل و در عرصه اقتدار بین المللی بدست آوردیم.
 
جلیلی یادآورشد: اگر بتوانیم بر مبنای نگاه دینی و گفتمان انقلاب ظرفیت های کشور را شکوفا کنیم دستاوردهای مهمی را به دست خواهیم آورد.
 
نامزد انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: برخی از گفتمان ها و نگاه های القایی عکس این مساله را مطرح می کنند و می خواهند نقاط قوت را نقطه ضعف نشان دهند و از آن عدول و به مسائل دیگر تمسک کنند.
 
وی تاکید کرد: در عرصه خارجی اگر پیشرفت و موفقیتی داشتیم حاصل گفتمان و فرهنگ مقاومت بوده و نه سازش و اگر چنانچه نگاه سازش را به بهانه پیشرفت جایگزین مقاومت کنیم نه تنها پیشرفتی نصیب مان نخواهد شد بلکه پسرفت نیز خواهیم داشت.
 
جلیلی با بیان این که ما به دنبال گفتمان انقلاب و مبانی دینی هستیم، ابراز داشت: رییس جمهور به عنوان رییس دولت باید این وظیفه اساسی را داشته باشد تا ساختار دولت را برای انجام این وظایف روان کند؛ متاسفانه در حال حاضر ایرادهایی در این ساختار وجود دارد که مانع شکوفایی لازم می شود. /924/پ202/ج
ارسال نظرات