۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۱۶۵۲۰۴
مدیر حوزه علمیه امام صادق گرگان:

زاویه با ولایت از دولت سازندگی آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) گرگان با بیان این که امروز باید تنها در مسیری که امام راحل و مقام معظم رهبری تعیین کرده اند گام برداریم، خاطرنشان کرد: هر تفکری غیر از تفکر اسلامی مورد نظر امام و رهببری تفکر انحرافی است و به هیچ عنوان مورد قبول ما نخواهد بود.
مدير حوزه علميه امام صادق گرگان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام سید محسن طاهری، مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) گرگان امروز در جمع مردم گرگان به سکوت عده ای در فتنه 88 اشاره کرد و گفت: متأسفانه این افراد که در جریان دوم خرداد مواضع موافقی داشتند در مسائل انتخابات ریاست جمهوری قبلی سکوت کردند.

 

وی بی بصیرتی را مهم ترین عامل بی تفاوتی برخی در جریان فتنه سال 88 دانست و خاطرنشان کرد: این افراد به دلیل عدم بصیرت کافی از شناخت حق و باطل بازماندند.

 

دبیرجبهه پایداری استان گلستان با اشاره به این که حمایت گروه های اصولگرا از دولت نهم و دهم حمایت از گفتمان انقلاب بود، تصریح کرد: امروز عده ای به دنبال تخریب و خدشه دار کردن گفتمان اصیل انقلاب هستند.

 

وی با بیان این که زاویه نسبت به ولایت از دولت سازندگی آغاز شد، ادامه داد: این زاویه در دولت سازندگی تا اینقدر آشکار نبود ولی هر روز که می گذرد این زاویه بیشتر می شود.

 

دبیر تشکل جبهه پایداری در گلستان با بیان این که حزب کارگزاران دولت اصلاحات مدیون دولت سازندگی می دانند، ادامه داد: برخی اقداماتی که امروز در دولت می بینیم همانند کارهایی است که در دولت اصلاحات و سازندگی صورت می گرفت.

 

حجت الاسلام طاهری به برخی بریز و بپاش های دولت اشاره کرد و با بیان این که تبلیغات انتخاباتی دولت به هیچ عنوان حرکتی صحیح نیست، ادامه داد: این اقدامات دولت با گفتمان انقلاب که دولت نهم در ابتدای رویکار آمدنش سر می داد در تضاد است.

 

وی با بیان این که دولت اصلاحات در گذشته و جریان انحرافی نیز امروز به شکل دیگری با تفکرات دینی زاویه گرفتند، افزود: راه صحیح و تعالی بخش، تفکر ناب دینی است که از سوی امام راحل و رهبرمعظم انقلاب اسلامی تبیین و مشخص شده است.

 

مدیرحوزه علمیه امام صادق (ع) گرگان با بیان این که امروز باید تنها در مسیری که امام راحل و مقام معظم رهبری تعیین کرده اند گام برداریم، خاطرنشان کرد: هر تفکری غیر از تفکر اسلامی مورد نظر امام و رهبری تفکر انحرافی است و به هیچ عنوان مورد قبول ما نخواهد بود.

 

حجت الاسلام طاهری در ادامه سخنان خود با مهم ارزیابی کردن انتخابات آتی در کشور، ادامه داد: این دوره از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و به همین همگان باید تلاش کنند زمینه ساز حماسه بزرگی در کشور شوند.

 

مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) گرگان با اشاره به این که ملت بزرگ ایران اسلامی در انتخابات های گذشته ثابت کردند که اقبالشان بیشتر به سمت اصولگرایان است، خاطرنشان کرد: ملت ولایت مدار و با بصیرت ایران اسلامی ثابت کردند که علیرغم همه مشکلات پای آرمان های انقلاب و رهبری نظام ایستاده اند.

 

حجت الاسلام طاهری با بیان این که ملت ایران اسلامی معتقد به ارزش های دینی هستند، گفت: ظلم ستیزی، عدالت محوری و مقابله با فساد اقتصادی خواسته اصلی ملت ایران اسلامی بوده است.

 

وی در ادامه سخنان خود به نقش روحانیت در روشنگری و بصیرت بخشی در جامعه اشاره کرد و گفت: روحانیت باید شاخص های انتخاب اصلح را برای جامعه تبیین کند.

 

دبیرجبهه پایداری استان گلستان با مهم ارزیابی کردن این دوره از انتخابات، گفت: با توجه به این که تعدد کاندیداها در جبهه های مختلف وجود دارد، هنوز شرایط به خوبی مشخص نیست.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود رفتار غرب در برابر پرونده هسته ای کشورمان اشاره کرد و گفت: ادامه روند مذاکرات 1+5 به نتیجه انتخابات کشور مربوط خواهد بود.

 

حجت الاسلام طاهری با بیان این که رییس جمهور آینده کشورمان باید گفتمان انقلاب را بهتر از گذشته در دنیا تبلیغ و ترویج کند، افزود: اگر همین روند ادامه یابد به حتم شاهد تقویت جایگاه نظام اسلامی در عرصه جهانی خواهیم بود./950/ پ203/ب

ارسال نظرات