۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۱۶۵۰۶۲
حجت الاسلام نقویان:

انتخابات پیش رو فرصتی برای اثبات بصیرت گروه‌های سیاسی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام نقویان با بیان این که دشمنان به دنبال ایرانی مثل سوریه هستند، گفت: انتخابات آینده فرصت خوبی است تا همه گروه ها و جناح های سیاسی با بصیرت وارد میدان شوند.
حجت الاسلام نقويان

حجت الاسلام ناصر نقویان، استاد حوزه و دانشگاه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در نور با بیان این که بهترین معیارهای نامزد اصلح در سخنرانی های اخیر رهبر معظم انقلاب ارائه شده است، گفت: رهبر معظم انقلاب در مشهد فرمودند ما رییس جمهوری می خواهیم که نقاط قوت مسؤولان فعلی را داشته و ضعف ها را نداشته باشد.


وی با تاکید بر این که در انتخابات پیش رو نیازمند حضوری همه جانبه هستیم، بیان داشت: این انتخابات همانند مسابقه فوتبالی است که با خارجی ها داریم که دیگر رنگ آبی و قرمز معنی ندارد و همه برای حمایت از تیم داخل می آیند که انتخابات هم باید این گونه باشد.


کارشناس و مبلغ حوزوی با تاکید بر این که گروه ها و جناح های سیاسی باید با بصیرت وارد میدان شوند، ادامه داد: ما دشمنانی داریم که می خواهند ایران اسلامی را همانند سوریه تبدیل کنند و ایرانی که ناامن شود برای همه اقشار و طیف ها ناامن خواهد بود.


حجت الاسلام نقویان ادامه داد: عقل حکم می کند هر فردی که برای ایران و امنیت و آرامش آن دلش می تپد در انتخابات پیش رو حضور یابد.


استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر این که تورم و مشکلات در جامعه وجود دارد و شکی در آن نیست، گفت: همگان باید برای حفظ امنیت و آرامش کشورمان تلاش کنیم.


حجت الاسلام نقویان ادامه داد: سران گروه ها و طیف های مختلف سیاسی کشور اعلام کرده اند که ما در انتخابات شرکت می کنیم و کسی نگفته است که انتخابات را تحریم می کنیم ودر واقع باید این گونه باشد و انتخابات نمایشگاه کتاب نیست که مثلاً ناشری بگوید ما شرکت نمی کنیم./950/ت302/س

ارسال نظرات