۲۰ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۱۶۱۰۵۴
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور:

پایگاه خبری حوزه‌های علمیه خواهران راه‌اندازی شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور خواستار راه‌اندازی پایگاه خبری حوزه‌های علمیه خواهران شد.
حجت الاسلام و المسلمين محمود رضا جمشيدي در مراسم توديع و معارفه مدير حوزه هاي علميه خواهران
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام و المسلمین محمودرضا جمشیدی در دیدار کارکنان مدیریت ارتباطات حوزه‌های علمیه خواهران اظهار داشت: پایگاه خبری حوزه‌های علمیه خواهران فعالیت خود را آغاز کند و افزون بر اخبار خاص حوزه‌های علمیه خواهران، آن دسته از اخبار حوزه که در اختیار ما است و می‌توانیم مولد آنها باشیم را نیز در این پایگاه منتشر کنیم.
وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی تنها در بحث خبر منحصر نمی‌شود، اضافه کرد: باید بخش نمایشگاهی را جدی بگیریم چرا که تاکنون از این زاویه لطمه بسیاری دیده‌ایم.
حجت‌الاسلام و المسلمین جمشیدی با اشاره به لزوم راه‌اندازی نمایشگاه دائمی حوزه‌های علمیه خواهران و تهیه محصولات چند زبانه اطلاع‌رسانی به منظور ارائه و معرفی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به مهمانان غیرایرانی اضافه کرد: حداقل باید همکاران خودمان از فعالیت‌هایی که در این مرکز انجام می‌گیرد، مطلع باشند.
وی با بیان اینکه در برخی سازمان‌ها روابط عمومی ظرفیت انجام کارهای مختص به خود را ندارد و یا مدیر سازمان، اعتقادی به کار روابط عمومی ندارد، افزود: در حوزه‌های علمیه خواهران هم مدیر سازمان به کار روابط عمومی معتقد است و از آن پشتیبانی می‌کند و هم ظرفیت کار در روابط عمومی این مجموعه وجود دارد.
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور با اشاره به نقش روابط عمومی در توسعه همکاری‌های بین سازمانی اظهار داشت: شناساندن ظرفیت‌های سازمان به نهادهای همسو و شناساندن ظرفیت نهادهای همسو به سازمان و ایجاد تعادل و تعامل بین دو نهاد از وظایف روابط عمومی است، چرا که گاهی اوقات با وجود شناخت، اراده به هم پیوستن و کار مشترک وجود ندارد./9191/د102/پ
ارسال نظرات