۰۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۰:۴۲
کد خبر: ۱۵۷۴۲۲
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران:

ایران کشوری الگو در زمینه حمایت از فلسطین است

خبرگزاری رسا ـ نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران با اشاره به حمایت مستمر ایران از ملت فلسطین، گفت: جمهوری اسلامی ایران یک کشور الگو در زمینه پشتیبانی و حمایت از فلسطین است.
ناصر ابوشريف، نماينده جنبش جهاد اسلامي در تهران

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران، عصر امروز چهارشنبه دوم اسفند ماه در مراسم نکوداشت شیخ مصطفی رهنما، رییس دفتر تعاون ایران و فلسطین در تالار حنانه دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران، ابراز داشت: من از شیخ مصطفی رهنما تشکر می‌کنم به‌این‌دلیل‌که هرکس از مخلوق تشکر نکند، از خالق تشکر نکرده است.

 

وی با بیان این مطلب تأکید کرد : شیخ مصطفی رهنما شخصیت الگو و ممتازی است، زیرا وی به‌مدت طولانی در زمینه فلسطین فعالیت می‌کند و مشکل است که انسان برای مدت زمان زیادی بر یک عقیده پایدار بماند.

 

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران همچنین تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران یک کشور الگو در زمینه پشتیبانی و  حمایت از فلسطین است.

 

ابوشریف خاطرنشان کرد: امیدوارم خداوند به شیخ مصطفی رهنما طول عمر عنایت کند، این خط و راه به پیروزی برسد و روزی برسد که در مسجدالاقصی نماز بخوانند./956/ب203/د

ارسال نظرات