۲۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۲:۴۳
کد خبر: ۱۵۶۹۴۶

اردوی خانوادگی طلاب شهریار برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزشی مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهریار از برگزاری اردوی خانوادگی مشهد مقدس ویژه طلاب این مدرسه به منظور افزایش روحیه طلاب و کمک به پیشرفت علمی آنها خبر داد.
اردوي علمي

فواد گودینی، معاون آموزشی مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهریار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری اردوی زیارتی مشهد ویژه طلاب این مدرسه خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این اردو، زیارت امام رضا علیه السلام و دیدار علما و بازدید از اماکن مذهبی و فرهنگی است.

معاون آموزشی مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهریار گفت: اردو از تاریخ 29 بهمن شروع شده و تا دوم اسفندماه ادامه دارد که حدود 106 نفر از خواهران و برادران در این اردو شرکت کردند که 70 نفر از طلاب و اساتید حوزه و باقی خانواده‌های طلاب بودند.

وی افزود: مدیریت حوزه و برخی از اساتید نیز در این اردو شرکت دارند و حجت الاسلام سالمی، امام جمعه شهریار نیز در اواسط اردو به آنها ملحق خواهد شد.

گودینی در ادامه به نقش موثر اردوها در پیشرفت علمی و افزایش روحیه طلاب اشاره کرده و گفت: این اردوها قطعا در برنامه‌های علمی طلاب موثر بود است و همانطور که خداوند در قرآن می فرمایند «سِیرُوا فِی الْأَرْض» کسب تجربه و آشنایی با افراد و مکان‌های مختلف نتیجه سیر کردن است.

معاون آموزشی مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهریار در پایان به برنامه‌های جنبی اردو اشاره کرد و گفت: زیارت حرم امام رضا(ع)، دیدار با آیت الله علم الهدی، بازدید از موزه آستان قدس رضوی و امام زاده‌های اطراف حرم از دیگر برنامه‌های این اردو است./9593/ت302/ص

ارسال نظرات