۲۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۱۵۶۷۱۵
امام جمعه نصیر شهر:

مردم تا آخرین قطره خون برای انقلاب اسلامی ایستادگی می‌کنند

خبرگزاری‎رسا ـ امام جمعه نصیر شهر گفت: دو ماه بود که دشمنان برای عدم حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تبلیغ می‎کردند اما مردم فهیم و بصیر ایران در آن روز عزیز به دنیا نشان دادند تا آخرین قطره خون برای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستادگی می‎کنند.
امام جمعه نصيرشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاریرسا، حجت الاسلام کریم شائق نیک نفس، امام جمعه نصیر شهر در خطبههای نماز جمعه این هفته اظهار داشت: افراد باید در امر ازدواج عجله کنند و این را در سر لوحه کارخود قرار دهند و در این راه هم از روزی کم و نداشتن پول ترس و واهمه ای نداشته باشند.

 وی افزود: خدای متعال به مردم وعده داده است روزی آنها با ازدواج تأمین خواهد شد و نباید مردم از کمی روزی نگران باشند بلکه با توکل بر خدا بر این امراقدام کنند.

امام جمعه نصیر شهر ادامه داد: رابطه بین زن و مرد باید در چارچوب مسائل شرعی باشد و اگر زمانی مردی از همسرش درخواست غیر دینی داشته باشد در آن هنگام زن میتواند از وی سرپیچی کند.

 وی اضافه کرد: ما در دین اسلام مردسالاری یا زن‌سالاری نداریم بلکه آن چه که مهم است تصمیم‌گیری برای انجام امور با توجه به نظر هر دو نفر است.

حجت الاسلام شائق ابراز داشت: باید زن‌ها و مردها از برخی حقوق خود در زندگی کوتاه بیایند تا زندگی آرامی داشته باشند و گرنه دنیای آنها به قوانین مداری تبدیل خواهد شد که این به نوبه خود عوارض نامطلوبی را برای نظام خانواده به دنبال خواهد داشت.

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به رحلت حضرت فاطمه معصومه(س) افزود: در تاریخ اسلام آمده است، هنگامی که حضرت معصومه(س) در حالت احتضار قرار داشتند دستان مبارک را برروی سینه گذاشته اند و نامه امام رضا(ع) هم بر روی آن قرار داشت که نوشته بودند: «شما هم بیایید به سوی ایران»، به نظر می رسید امام رضا(ع) قصد داشتند امامت را در همه جای دنیا پراکنده سازند تا مردم دنیا از این فیض عظیم مستفیض شوند.

امام جمعه نصیرشهر در پایان خاطرنشان کرد: دو ماه بود که دشمنان برای عدم حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تبلیغ میکردند اما مردم فهیم و بصیر ایران در آن روز عزیز به دنیا نشان دادند تا آخرین قطره خون برای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستادگی میکنند./957/پ202/ص

 

ارسال نظرات